Nie nadajemy rowerowi nazwy "Action Team" i nie malujemy go w barwy zespołowe bez przyczyny. Stereo Hybrid 160 Action Team zasłużył na tą pożądaną nazwę ponieważ jesteśmy przekonani, że spełnia rygorystyczne wymogi jazdy enduro w najtrudniejszych warunkach. Po gruntownych zmianach (na rok 2018) wygląda bardziej elegancko i prowadzi się jeszcze lepiej niż kiedykolwiek. Bezbłędnie zintegrowany napęd Bosch CX oraz akumulator Intube (zamontowany wewnątrz rury głównej) współdziała z przełożeniem SRAM EX18, którego szerokozakresowa kaseta 11-48T została zaprojektowana konkretnie z myślą o momencie obrotowym tego silnika. Przekłada się to na niezwykle płynną zmianę biegów. Widelec Fox 36 Float Factory oraz tłumik Float DPX2 Factory EVOL zapewnia gładki skok amortyzacji a hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Saint zapewniją pełnię kontroli nad prędkością. Wyposażenie kokpitu Race Face, zdalnie opuszczana sztyca Fox Transfer Factory oraz lekkie i wytrzymałe koła Newmen Evolution SL E.35 pozwalają na niezawodne pokonywanie kolejnych kilometrów tras na ustawieniu fabrycznym.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, Tripple Butted, ETC 4-Link, ATG, Boost148, Tuned Drive Position, AXH, FIB
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec Fox 36 Float Factory FIT4, 3-Position w/Low Speed Compression Adjust, Tapered, 15x110mm, 170mm, Kashima Coated
  • stery FSA 1.5E ZS, Tapered, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek Race Face Turbine Basic, 35mm
  • kierownica Race Face SixC 35, 820mm
  • gripy CUBE Race Grip 31, 1-Clamp
  • przerzutka tył Sram EX1, 8-Speed
  • manetki Sram EX1 Trigger
  • hamulce Shimano Saint BR-M820, Hydr. Disc Brake (203/180)
  • korba Race Face Aeffect, 165mm, 16T
  • łańcuch Sram EX1
  • kolor actionteam
  • damper Fox Float DPX2 Factory EVOL, 200x57mm, Kashima Coated
  • kaseta Sram XG-899, 11-48T
  • koła Newmen Evolution SL E.35, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Nobby Nic 2.60, Addix Speedgrip, Tubeless Easy, Super Gravity
  • siodło CUBE Race EXC 145
  • sztyca podsiodłowa Fox Transfer Factory 31.6mm, Kashima Coated (16": 359x100mm; 18": 409x125mm; 20", 22": 456x150mm)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • opona przód Schwalbe Magic Mary 2.60, Addix Soft, Tubeless Easy, Super Gravity
  • tuleje dampera Top: 30x8mm, Bottom: 30x8mm
  • Bosch 4A
  • waga 23,2 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack
  • Info
  • 16''
  • 18''
  • 20''
  • 22''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 26 699PLN

Szczegóły

Wykorzystanie najnowocześniejszej technologii oraz doświadczenie w konstruowaniu wysokoosiągowych rowerów aluminiowych pozwoliło nam usunąć wszystkie dotychczasowe ograniczenia. Kluczem do sukcesu ramy jest zaskakująco lekka i sztywna, jednoczęściowa rura główna (odlewana grawitacyjnie). Stanowi ona kręgosłup roweru, łącząc zwężającą się rurę czołową z mocowaniem napędu Bosch CX, a jednocześnie mieści akumulator (w technologii Intube). Łatwa do wymontowania pokrywa chroni przed wodą i kurzem, ale akumulator można też ładować bez wyjmowania z ramy. Jest nawet miejsce na uchwyt na bidon. Tylny trójkąt jest jednocześnie elegancki i sztywny. Posiada też piastę przelotową Boost. Co oczywiste kable poprowadziliśmy wewnątrz ramy, dzięki czemu nie będziesz tracić czasu na naprawy. I o to chodzi!

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming

        Wszystkie modele HPA są zbudowane przy użyciu technologii Advanced Hydroforming. Zwykłe hydroformowanie nie pozwala na uzyskanie żądanych kształtów i innych technicznych zalet. Ten sposób produkcji redukuję liczbę spawów, co pozwala zmniejszyć wagę i zwiększyć wytrzymałość ramy.

  • Icon of CUBE technology High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium

        W naszych najwyższych modelach używamy aluminium High Performance 7005. Potrójne lub czasem nawet poczwórne cieniowanie sprawia, że rury mają różne grubości ścianek. Aluminiowe rury są wzmocnione tam gdzie trzeba i lżejsze w miejscach mniej obciążonych. Dodatkowo nadajemy im specjalne kształty w technologii hydroformowania aby lepiej poradziły sobie z działającymi na nie siłami i były jeszcze sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Smooth Welded
      • Smooth Welded
      • Smooth Welded

        Ten zaawansowany proces podwójnych spoin ma dwie zalety: zwiększa trwałość spoin i minimalizuje ryzyko powstania maksymalnych obciążeń w miejscach połączeń, a poza tym nadaje ramie lepszy i bardziej naturalny wygląd.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

Kup online

STEREO HYBRID 160 Action Team 500 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy