Elite Hybrid C:62 SL budzi podziw wysokimi osiągami i nie tylko. Niełatwo było to osiągnąć. Jest to zasługa naszej ciężkiej pracy i uwagi przyłożonej do najdrobniejszych detali. Nowa rama karbonowa w całości zakrywa akumulator. Kable są poprowadzone wewnętrznie, co dodatkowo poprawia wygląd. Mocny napęd Bosch CX (z akumulatorem umieszczonym wewnątrz rury) połączyliśmy z 11-to biegowym, niezawodnym przełożeniem i hamulcami Shimano XT, podczas gdy widelec Fox 34 Rhythm utrzyma rower na kursie. Znakomity wygląd, świetne charakterystyki jazdy i niewiarygodna funkcjonalność - ten rower ma to wszystko.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Boost148, AXH, FIB
  • rozmiar 17", 19", 21", 23"
  • widelec Fox 34 Rhythm, 2-Position Sweep-Adjust GRIP Damper, Tapered, 15x110mm, 100mm
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Rise Trail Bar Pro, 740mm
  • gripy CUBE Race Grip 31, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • manetki Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach
  • hamulce Shimano XT BR-M8000, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba Race Face Aeffect, 170mm, 15T
  • łańcuch KMC X11e Turbo
  • kolor black´n´white
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-46T
  • piasta przód Shimano XT HB-M8000, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano XT FH-M8010-B, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Nobby Nic Kevlar 2.60, Addix Speedgrip, Tubeless Easy
  • siodło CUBE Race EXC 145
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 30.9mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • dodatki Dropper Post Option: #13619 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x100mm, #13620 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x120mm
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • Bosch 4A
  • waga 20 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 17''
  • 19''
  • 21''
  • 23''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 18 399PLN

Szczegóły

Zaletą techniki Avanced Twin Mould jest to, że daje naszym konstruktorom niemal nieograniczoną swobodę w projektowaniu ram. To dzięki niej udało nam się stworzyć jeden z najelegantszych hardtaili w historii. Akumulator do napędu znalazł się w rurze głównej i jest chroniony przez łatwą w zdjęciu osłonę. Można go też ładować bez wyjmowania z ramy. Napęd umieściliśmy w specjalnie zaprojektowanym montażu wewnątrz suportu. Ta elegancka, kompaktowa struktura wygląda znakomicie, ale to nie wszystko - dzięki niej mogliśmy zainstalować aż dwa uchwyty na bidon. Wewnętrzne poprowadzenie kabli gwarantuje, że brud ani woda nie przyczynią się do pogorszenia działania przerzutek. Zadbaliśmy też o możliwość późniejszego zainstalowania zdalnie opuszczanej sztycy. Jednocześnie jest to bardzo wydajna konstrukcja - zwężająca się rura czołowa, piasta przelotowa 12mm oraz odpowiednio wyprofilowana rura główna gwarantują, że cała moc z napędu Bosch oraz z mięśni rowerzysty zostanie przekazana bezpośrednio na tylne koło.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Commuting

Tour

Sport

Alpcross

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

Gdzie kupić

Kup online

ELITE HYBRID C:62 SL 500 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy