Jeżeli uważasz, że prawdziwa wolność możliwa jest tylkowtedy, gdy jesteś skłonny próbować nowych rzeczy, mamy dla ciebie rower idealny. Nutrail Hybrid łączy wszechstronność fatbikea z mocą napędu Bosch. Dzięki oponom 4 cale, mocnemu napędowi Bosch CX oraz amortyzowanemu widelcowi Manito Mastodon Comp, ten rower nie zna ograniczeń. Jest to też działo sztuki — aluminiową ramę skonstruowaliśmy pod kątem wymagań napędu Bosch i szerokich opon. Włożyliśmy w nią całą naszą wiedzę. Przywiązaliśmy też ogromną uwagę do detali. Od 11-to biegowego przełożenia Shimano XT po mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Magura MT5 i zdalnie opuszczaną sztycę, ten rower ma wszystko, czego potrzebujesz, aby otworzyć swój umysł, odrzucić to co znane i zabrać się za eksplorację.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, ARG, Double Butted, Disc Only, Tapered Headtube, Internal Cable Routing
  • rozmiar 17", 19", 21"
  • widelec Manitou Mastodon Comp, Tapered, 15x150mm, 120mm
  • stery FSA 1.5E ZS, Tapered, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek Race Face Ride 35
  • kierownica Race Face Ride 35, 760mm
  • gripy CUBE Race Grip 31, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • manetki Shimano XT SL-M8000, 11-Speed
  • hamulce Magura MT5, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba CUBE Fat Crank, 16T
  • łańcuch KMC X11e Turbo
  • kolor iridium´n´red
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-46T
  • koła Answer Fat Atac 80SL, 15x150mm / 12x177mm
  • opony Schwalbe Jumbo Jim Kevlar 4.0, Addix Speedgrip, Tubeless Easy
  • siodło Selle Royal Voga
  • sztyca podsiodłowa CUBE 120mm Adjustable Seatpost, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 30.9x420mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerPack 500
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • Bosch 4A
  • waga 24,3 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 17''
  • 19''
  • 21''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 16 999PLN

Szczegóły

Stanęły przed nami dwa wyzwania. Z jednej strony, chcieliśmy skonstruować znakomity fatbike, na którym będzie się przyjemnie jeździło, zarówno na co dzień, jak i podczas dłuższych wypraw w teren. Z drugiej strony musieliśmy idealnie zintegrować napęd Bosch, który posiada bardzo konkretne wymagania, w ramą dostosowaną do czterocalowych opon. Nie było łatwo, ale osiągnęliśmy to tym samym sposobem co zazwyczaj: koncentrując się na wszystkich detalach. Potrójne cieniowanie, hydroformowanie oraz sprytna konstrukcja sprawiają, że rama jest niezwykle lekka i umożliwia precyzyjne sterowanie. Zwężająca sie rura czołowa oraz tylna piasta przelotowa 17mm zapewniają jeszcze większą sztywność. Napęd i akumulator umieściliśmy w optymalnej pozycji, co w połączeniu z naszą geometrią Agile Ride (ARG) gwarantuje bezbłędne i intuicyjne prowadzenie. Mocowanie bagażnika daje rowerowi dodatkową dozę praktyczności do codziennego użytku. Kable oczywiście poprowadziliśmy wewnątrz ramy, dla płynnego działania przerzutki i schludnego wyglądu.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

 

Commuting

Tour

Sport

Alpcross

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming

        Wszystkie modele HPA są zbudowane przy użyciu technologii Advanced Hydroforming. Zwykłe hydroformowanie nie pozwala na uzyskanie żądanych kształtów i innych technicznych zalet. Ten sposób produkcji redukuję liczbę spawów, co pozwala zmniejszyć wagę i zwiększyć wytrzymałość ramy.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand

        Easy Mount Kickstand to nowy system mocowania nóżki opatentowany przez CUBE. Specjalny kształt mocowania nóżki w tylnym trójkącie pozwala na uzyskanie dużej powierzchni przylegającej przy użyciu tylko jednej śruby do montażu. Całość jest bardzo sztywna, co pozwala na stabilne postawienie roweru nawet w przypadku, gdy bagażnik czy też sakwy są załadowane.

  • Icon of CUBE technology Smooth Welded
      • Smooth Welded
      • Smooth Welded

        Ten zaawansowany proces podwójnych spoin ma dwie zalety: zwiększa trwałość spoin i minimalizuje ryzyko powstania maksymalnych obciążeń w miejscach połączeń, a poza tym nadaje ramie lepszy i bardziej naturalny wygląd.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

Kup online

NUTRAIL HYBRID 500

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy