A co, gdyby połączyć moc napędu Bosch z możliwością jazdy w dowolnym terenie, jaką daje rower górski? Sami się nad tym zastanawialiśmy. Dlatego stworzyliśmy Reaction Hybrid ONE. Nowy, elegancki projekt ramy sprawia, że ten rower będzie spełnieniem mażeń dla każdego entuzjasty kolarstwa górskiego. Zadbaliśmy o wszystko. Widelec ze skokiem 100mm, przyczepne opony Schwalbe oraz 9-cio biegowe przełożenie Shimano, którego szeroki zakres sprawi, że podołasz każdej górze. Jednocześnie mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują, że zawsze będziesz panować nad sytuacją.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, ARG, Double Butted, Disc Only, Tapered Headtube, Internal Cable Routing
  • rozmiar 27.5: 16", 18" // 29: 17", 19", 21", 23"
  • widelec RST Blaze, 100mm, Lockout
  • stery FSA Orbit 1.5B ZS-R, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • gripy CUBE Performance Grip
  • przerzutka tył Shimano Deore RD-M592-SGS, 9-Speed
  • manetki Shimano SL-M3000
  • hamulce Shimano BR-M315, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba FSA CK-745, 170mm, 15T
  • łańcuch KMC X9
  • kolor black´n´red
  • kaseta Shimano CS-HG200, 11-34T
  • piasta przód Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • obręcze CUBE ZX20, 32H, Disc
  • opona tył Schwalbe Rapid Rob, Active, 2.25
  • siodło Selle Royal MTB
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 30.9mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerPack 500
  • dodatki Dropper Post Option: #13619 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x100mm, #13620 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x120mm
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • opona przód Schwalbe Tough Tom, Active, 2.25
  • Bosch 2A
  • waga 22,5 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16''
  • 17''
  • 18''
  • 19''
  • 21''
  • 23''

Szczegóły

Nasze długie doświadczenie z napędami Bosch objawia się w czystych liniach i znakomitym prowadzeniu ramy Reactio Hybrid ONE. Zaczęliśmy od odlewanego grawitacyjnie suportu i rury głównej, aby zapewnić optymalną wytrzymałość i sztywność. Tutaj nasi konstruktorzy zintegrowali akumulator i umieścili napęd tak, aby uzyskać jak najlepsze przekazywanie mocy. W rezultacie uzyskali elegancki wygląd i ułatwiające życie rozwiązania, takie jak możliwość ładowania akumulatora bez wyjmowania go z ramy. Jak można się spodziewać, geometria Agile Ride nadal ustanawia standard w prowadzeniu e-rowerów, dzięki niskiemu środkowi ciężkości oraz znakomitym połączeniu zwrotności i stabilności. Kable poprowadziliśmy wewnątrz ramy, aby zapewnić długotrwałą precyzję zmiany biegów oraz ograniczyć potrzebę serwisowani.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Commuting

Tour

Sport

Alpcross

Technologie

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand

        Easy Mount Kickstand to nowy system mocowania nóżki opatentowany przez CUBE. Specjalny kształt mocowania nóżki w tylnym trójkącie pozwala na uzyskanie dużej powierzchni przylegającej przy użyciu tylko jednej śruby do montażu. Całość jest bardzo sztywna, co pozwala na stabilne postawienie roweru nawet w przypadku, gdy bagażnik czy też sakwy są załadowane.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

REACTION HYBRID ONE 500

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy