Szwajcarzy wiedzieli co robią, gdy wynaleźli scyzoryk wielofunkcyjny. Oto jego rowerowy odpowiednik: CUBE Reaction Hybrid Pro Allroad. Dzięki mocy napędu CX oraz 10-cio biegowemu przełożeniu Shimano Deore z szerokozakresową kasetą 11-42T, żaden podjazd nie będzie za stromy. Amortyzowany widelec Suntour z precyzyjnym sterowaniem (zagwarantowanym przez piastę Boost) łagodzi wyboje, a mocne hydrauliczne hamulce tarczowe oraz przyczepne opony Schwalbe (2,6 cala) zapewniają pełnię kontroli w każdych warunkach pogodowych. Na tym nie poprzestaliśmy. Dodaliśmy błotniki, podpórkę oraz oświetlenie, więc masz wszystko, czego ci potrzeba. Reaction Hybrid Pro Allroad sprawdzi się zarówno podczas dojazdu do pracy, jak i na weekendowej wyprawie w teren.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, ARG, Double Butted, Disc Only, Tapered Headtube, Internal Cable Routing
  • rozmiar 27.5: 16", 18" // 29: 17", 19", 21", 23"
  • widelec SR Suntour XCM34 Coil, Tapered, 15x110mm, 100mm, Lockout
  • stery FSA Orbit 1.5B ZS, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • gripy CUBE Performance Grip
  • przerzutka tył Shimano Deore RD-M6000-DGS, ShadowPlus, 10-Speed
  • manetki Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
  • hamulce Shimano BR-M315, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba FSA CK-745, 170mm, 15T
  • łańcuch KMC X10
  • kolor black´n´grey
  • kaseta Shimano Deore CS-HG500, 11-42T
  • piasta przód CUBE, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • obręcze CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Smart Sam, Active, 2.60
  • siodło Selle Royal MTB
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 30.9mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • światło przód Trelock LS230, 6V, DC
  • światło tył Busch&Müller Xeltec, DC
  • nóżka CUBEstand Cmpt
  • błotniki SKS E-MTB Allroad Black Matt
  • dzwonek Humpert
  • bateria Bosch PowerPack 500
  • dodatki Dropper Post Option: #13619 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x100mm, #13620 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x120mm
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • Bosch 2A
  • waga 24,1 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16''
  • 17''
  • 18''
  • 19''
  • 21''
  • 23''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 11 099PLN

Szczegóły

Moc bez kontroli nic nie znaczy. Dlatego zaprojektowaliśmy ramę Hybrid Pro Allroad tak, aby idealnie współpracowała z napędem Bosch CX, tworząc nowy, odlewany grawitacyjnie suport oraz rurę główną, które gwarantują optymalną kombinację wagi, sztywności i wytrzymałości. Akumulator niemal w całości mieści się wewnątrz ramy i nie trzeba go wyjmować do ładowania. Prowadzenie jest zrównoważone i inspirujące, jak to zazwyczaj w przypadku rowerów CUBE, dzięki niskiej wadze i naszej cenionej geometrii Agile Ride. Poprowadzenie kabli wewnątrz ramy gwarantuje natomiast płynną zmianę biegów przez długi czas.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Commuting

Tour

Sport

Alpcross

Technologie

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand

        Easy Mount Kickstand to nowy system mocowania nóżki opatentowany przez CUBE. Specjalny kształt mocowania nóżki w tylnym trójkącie pozwala na uzyskanie dużej powierzchni przylegającej przy użyciu tylko jednej śruby do montażu. Całość jest bardzo sztywna, co pozwala na stabilne postawienie roweru nawet w przypadku, gdy bagażnik czy też sakwy są załadowane.

  • Icon of CUBE technology StVZO
      • StVZO
      • StVZO

        Fimra CUBE Bikes spełnia wszystkie wymagania prawne i bezpieczeństwa swoich produktów zgodnie z niemiecką normą StVZO German Traffic Licensing Regulations. Systemy oświetlenia i odblaski zamontowane w naszych rowerach spełniają wszelkie wymagania.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

Kup online

REACTION HYBRID Pro Allroad 500

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy