Gotowa aby podbić stawkę? Sting Hybrid 120 SL ci w tym pomoże. Jest to rower skonstruowany specjalnie dla kobiet. Nowa rama zapewnia jeszcze lepsze prowadzenie i zabójczo dobry wygląd. W kwestii wyposażenia też się nie wstrzymywaliśmy. 11-to biegowe przełożenie Shimano XT gwarantuje, że każdy podjazd znajdzie się w twoim zasięgu, a mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shiamno Deore zapewnią kontrolę nad prędkością podczas zjazdu. Dzięki widelcowi Fox 34 Rhythm i tłumikowi Float DPS Performance EVOL masz też 120mm skoku amortyzacji na obydwu kołach, dzięki czemu zawsze zachowasz kontrolę nad sytuacją. Jedź dalej, wyżej, szybciej i śmielej na Sting Hybrid 120 SL.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology FT, HPA RT, ETC 4-Link, ATG, Boost148, Tuned Drive Position, AXH, FIB
  • rozmiar 27.5: 16" // 29: 18"
  • widelec Fox 34 Rhythm, 2-Position Sweep-Adjust GRIP Damper, Tapered, 15x110mm, 120mm
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Rise Trail Bar Pro, 720mm
  • gripy CUBE Natural Fit Comfort
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • manetki Shimano SLX SL-M7000
  • hamulce Shimano Deore BR-M6000, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba FSA CK-745, 170mm, 15T
  • łańcuch KMC X11e, EcoProTeQ
  • kolor carbon´n´gold
  • damper Fox Float DPS EVOL, 184x44mm, Open/Medium/Firm Mode
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-46T
  • piasta przód Shimano XT HB-M8010-B, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano XT FH-M8010-B, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Nobby Nic Kevlar, Addix Speedgrip, Apex, Tubeless Easy (27.5: 2.60 // 29: 2.35)
  • siodło CUBE Race EXC 145
  • sztyca podsiodłowa Fox Transfer Performance Elite 31.6mm (16": 359x100mm; 18": 409x125mm)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • tuleje dampera Top: 30x8mm, Bottom: 30x8mm
  • Bosch 4A
  • waga 21,7 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16''
  • 18''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 20 699PLN

Szczegóły

Dla naszych konstruktorów perfekcjonizm to oczywiste wymaganie. Kiedy zabrali sie za przeprojektowywanie Sting Hybrid 120 SL na rok 2018, zaczęli od początku. Za punkt wyjścia przyjęli całkiem zmieniony przedni trójkąt z włókna węglowego. Lekka, sztywna i wytrzymała, powiększona rura główna mieści akumulator w technologii Intube oraz napęd Bosch CX. Akumulator znajduje łatwą do wymontowania osłonę, która chroni przed zachlapaniem i kurzem. Można go też ładować bez wyjmowania z ramy. Zamontowaliśmy piasty przelotowe Boost na obydwa koła, aby zwiększyć sztywność i precyzję sterowania oraz stworzyliśmy prześwit umożliwiający zamontowanie opon 2,6 cala, dla poprawy przyczepności i wygody. Nawet tylny tłumik jest chroniony przed zachlapaniem przez rurę podsiodłową, podobnie jak poprowadzone wewnątrz ramy kable. Całość emanuje tak nonszalancką elegancją, że łatwo zapomnieć ile technologii udało nam się w tą konstrukcję wcisnąć.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

Kup online

STING HYBRID 120 HPC SL 500 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy