Access Hybrid Pro łączy charakter autentycznego roweru górskiego z nieograniczoną swobodą, którą zapewnić może tylko e-rower. Rower jest dopasowany do kobiecej anatomii oraz dostępny w naszym systemie Size Split, który gwarantuje szeroki zakres rozmiarów. Niezawodny napęd Bosch CX, wraz z najwyższej jakości wyposażeniem zapewnia, że zawsze będziesz mogła skupić się na jeździe, a nie na potencjalnych problemach z rowerem. 10-cio biegowe przełożenie Shimano Deore daje szeroki zakres biegów, podczas gdy hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują panowanie nad sytuacją w każdych warunkach atmosferycznych. Jednocześnie, amortyzowany widelec Suntour, wraz z piastą przelotową 15 mm oznaczają dodatkową wygodę i większą kontrolę na trudnych trasach.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, ARG, Double Butted, Disc Only, Tapered Headtube, Internal Cable Routing
  • rozmiar 27.5: 14", 16" // 29: 17", 19"
  • widelec SR Suntour XCM34 Coil, Tapered, 15x110mm, 100mm, Lockout
  • stery FSA Orbit 1.5B ZS, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • gripy CUBE Natural Fit Comfort
  • przerzutka tył Shimano Deore RD-M6000-DGS, ShadowPlus, 10-Speed
  • manetki Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
  • hamulce Shimano BR-M315, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba FSA CK-745, 170mm, 15T
  • łańcuch KMC X10
  • kolor black´n´berry
  • kaseta Shimano Deore CS-HG500, 11-42T
  • piasta przód CUBE, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • obręcze CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Smart Sam, Active, 2.60
  • siodło CUBE WS Active 1.1
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 30.9mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerPack 400
  • dodatki Dropper Post Option: #13619 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x100mm, #13620 RFR Teleskop-Sattelstütze 30.9x120mm
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • Bosch 2A
  • waga 23,3 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 14''
  • 16''
  • 17''
  • 18''
  • 19''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 9 699PLN

Szczegóły

Od dawna pracujemy z napędami produkcji Bosch, więc rozumiemy jego wymagania. Z tego względu na rok 2018 wróciliśmy do deski kreślarskiej. Nową ramę skonstruowaliśmy rozpoczynając od jednoczęściowej, odlewanej grawitacyjnie rury głównej. Jest ona nie tylko estetyczna, ale zapewnia też niezmiernie sztywny kręgosłup dla napędu Bosch oraz eleganckie mocowanie dla akumulatora, którego nie trzeba nawet wymontowywać do ładowania. Geometria Agile Ride (ARG) zapewnia optymalną kombinację stabilności i wygody. Nawet kable poprowadziliśmy wewnątrz ramy, aby zagwarantować precyzyjną zmianę biegów i ograniczyć potrzebę serwisowania. Ponieważ chodzi o to, aby móc skupić się na jeździe.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Commuting

Tour

Sport

Alpcross

Technologie

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand

        Easy Mount Kickstand to nowy system mocowania nóżki opatentowany przez CUBE. Specjalny kształt mocowania nóżki w tylnym trójkącie pozwala na uzyskanie dużej powierzchni przylegającej przy użyciu tylko jednej śruby do montażu. Całość jest bardzo sztywna, co pozwala na stabilne postawienie roweru nawet w przypadku, gdy bagażnik czy też sakwy są załadowane.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

Kup online

ACCESS HYBRID Pro 400

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy