Nasz topowy model crossowy ustanawia nowe standard dla tych, którzy poszukują najszybszej, najsztywniejsze i najlżejszej maszyny która dowiezie ich na podium. Zachowaliśmy niezwykle efektywne, czteroboczne zawieszenie, ale skonstruowaliśmy całkiem nową ramę z wykorzystaniem naszej technologii karbonowej C:68. Z komponentami kokpitu Newmen, lekkimi kołami Fulcrum Red55 oraz niezrównanym przełożeniem i hamulcami Shimano XT, ten rower ma wszystko czego potrzeba ambitnemu kolarzowi.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:68 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG, ERC, FSP 4-Link, Boost148, AXH
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec Rock Shox Sid XX, Fast Black, XLoc, 15mm Maxle Stealth, Tapered, 100mm
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced 318.0, 740mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed, Direct Mount
  • przerzutka przód Shimano XT FD-M8020-D, Side Swing
  • manetki Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach
  • hamulce Shimano XT BR-M8000, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba Shimano XT FC-M8000-B2, Boost, 36x26T, 175mm (180mm for largest frame size)
  • łańcuch Shimano CN-HG601
  • kolor blackline
  • damper Rock Shox Monarch XX, 165x38mm, Xloc
  • kaseta Shimano XT CS-M8000, 11-42T
  • koła Fulcrum Red 55, 28/28 Spokes, 15mm Boost / X12 Boost, 622x23C, Tubeless-Ready
  • opona tył Schwalbe Racing Ralph, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • siodło Selle Italia X3
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, 31.6mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • opona przód Schwalbe Rocket Ron, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • tuleje dampera Front: 30x8mm, Rear: 30x8mm
  • waga 11,6 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 15 999PLN

Szczegóły

Nasi inżynierowie uwielbiają wyzwania. Z zastosowaniem autorskiej technologii Advanced Twin Mold i włókien węglowych C:68 stworzyli zupełnie nową ramę, która zredefiniuje Twoje oczekiwania. Wyjątkowa sztywność ramy jest dodatkowo wzmocniona przez takie rozwiązania jak zwężająca się rura czołowa oraz piasta tylna Boost 148, podczas gdy eleganckie linie i dyskretna prezencja zyskują na wewnętrznie poprowadzonych (i kompatybilnych z Di2) kablach oraz zakrytych śrubach i łożyskach. Ten rower wygląda na szybki nawet stojąc w miejscu.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology Efficient Ride Control
      • Efficient Ride Control
      • Efficient Ride Control

        W technologii Efficient Ride Control położyliśmy nacisk na zapewnienie identycznej, optymalnej pozycji jazdy niezależnie od wielkości rowerzysty. Dodatkowo zoptymalizowaliśmy przenoszenie siły napędowej w stosunku do wygodnej pozycji prowadzenia roweru.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

Gdzie kupić

Kup online

AMS 100 C:68 Race 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy