Kiedy chcesz osiągnąć najlepsze wyniki, oczywiste jest, że potrzebujesz roweru, który spełni wszystkie twoje oczekiwania. Dlatego stworzyliśmy CUBE AMS 100 C:68 SLT 29. jak? To proste: zaczęliśmy od naszej sprawdzonej, czterobocznie amortyzowanej ramy. Następnie wybraliśmy najlepsze możliwe wyposażenie. Lekkie i precyzyjne przełożenie SRAM 1x12 XX1 Eagle przekazuje moc na sztywne i zwrotne koła Newmen. Eleganckie i niezwykle lekkie wyposażenie kokpitu Newmen gwarantują, że będziesz się trzymać trasy. Zawieszenie Fox (z pokryciem Kashima) wyrówna najgorsze wyboje. Ten model jest szybszy, lżejszy, wydajniejszy oraz bardziej niezawodny niż którykolwiek inny rower crossowy na rynku.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:68 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG, ERC, FSP 4-Link, Boost148, AXH
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec Fox 32 Float SC FIT4 Factory, 2-Position Remote Lever, Tapered, 15x110mm Kabolt Axle, 100mm, Kashima Coated
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.2, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced SL 318.0, 740mm
  • gripy CUBE SCR
  • przerzutka tył Sram XX1 Eagle, 12-Speed
  • manetki Sram XX1 Eagle
  • hamulce Sram Level Ultimate, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • korba Sram XX1 Eagle Carbon 32T, 175mm
  • łańcuch Sram PC-XX1 Eagle
  • kolor zeroblack
  • damper Fox Float DPS Factory Remote EVOL, 165x38mm, 2-Position Remote Lever, Kashima Coated
  • kaseta Sram XG-1299, 10-50T
  • koła Newmen Advanced SL X.22 Carbon, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Thunder Burt, Addix Speed, Kevlar, 2.1, LiteSkin
  • siodło CUBE SLT Zero Carbon
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced SL, 31.6mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • opona przód Schwalbe Rocket Ron, Addix Speed, Kevlar, 2.1, LiteSkin
  • tuleje dampera Front: 30x8mm, Rear: 30x8mm
  • waga 9,5 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 27 599PLN

Szczegóły

Znakomity wygląd AMS 100 to więcej niż tylko powierzchowność. Karbonowa struktura C:68 jest niezmiernie lekka i sztywna dzięki naszej autorskiej technologii Twin Mould. Tylna piasta Boost148 wydajnie przekazuje każdy wat mocy do koła, podczas gdy zwężająca się rura czołowa gwarantuje, że rower pojedzie dokładnie tam, gdzie go skierujesz. Przykryte śruby i punkty obrotu podkreślają elegancki wygląd, a kompatybilność z Di2 oraz wewnętrznie poprowadzone okablowanie gwarantują bezproblemową zmianę biegów w każdych warunkach. Czy o czymś zapomnieliśmy? Raczej nie.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology Efficient Ride Control
      • Efficient Ride Control
      • Efficient Ride Control

        W technologii Efficient Ride Control położyliśmy nacisk na zapewnienie identycznej, optymalnej pozycji jazdy niezależnie od wielkości rowerzysty. Dodatkowo zoptymalizowaliśmy przenoszenie siły napędowej w stosunku do wygodnej pozycji prowadzenia roweru.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Zero
      • Zero
      • Zero

        Wyeliminowaliśmy każdy zbędny gram, redukując nawet ilość farby. Główny trójkąt ramy, połączenia i tylny trójkąt składają się z jednej części. Maksymalna sztywność i najnowsze technologie budowy ram gwarantują najlepsze przeniesienie energii rowerzysty.

Gdzie kupić

Kup online

AMS 100 C:68 SLT 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy