Górki i dołki. Tego rodzaju jazda wymaga specjalnego roweru. Nowy Hanzz 190 TM łączy niską cenę, frajdę oraz praktyczną niezniszczalność. Ta kombinacja sprawdzi się zarówno w bikeparku jak i na trasie downhill. Łączy ramę nie do zdracia z krótką i zwrotną geometrią oraz niezawodnym wyposażeniem. Widelec Fox 36 Float Factory, tłumik Float X2 Factory, 11-to biegowe przełożenie SRAM GX, hamulce SRAM Code R oraz niezwykle wytrzymałe koła to wszystko czego ci będzie potrzeba.

Znajdź sprzedawcę
  • zastosowanie: Gravity
  • materiał ramy: Aluminium
  • rozmiar: 16", 18", 20"
  • Art. No: 157300

Komponenty

  • rama Aluminium Light, Advanced Mechanical Forming, FSP 4-Link, ISCG Mount
  • rozmiar 16", 18", 20"
  • widelec Fox 36 Float Factory FIT, LSC/HSC, Tapered, 20x110mm, 180mm, Kashima Coated
  • stery FSA 1.5E ZS, Tapered, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek Race Face Aeffect R 35
  • kierownica Race Face Atlas 35 800mm 35mm
  • gripy SDG Stage 1
  • przerzutka tył Sram X1, Type2, 11-Speed
  • manetki Sram GX Trigger
  • hamulce Sram Code R, Hydr. Disc Brake (200/180)
  • korba Race Face Atlas 34T, 170mm
  • łańcuch Sram 11-Speed
  • kolor grey´n´black
  • damper Fox Float X2 Factory, 222x70mm, High/Low Speed Rebound & Compression w/ 2-Position Lever, Kashima Coated
  • kaseta e*thirteen TRS+, 9-44T
  • koła e*thirteen LG1+, 20x110mm / 12x157mm, Tubeless Ready
  • opona tył e*thirteen TRS Plus, Durable Dual Compound, 2.35
  • siodło SDG FLY MTN 2
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 31.6mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • dodatki Syntace 157mm X12 Axle
  • opona przód e*thirteen TRS Race, Sticky Triple Compound, 2.35
  • tuleje dampera Front: 22x8mm, Rear: 22x8mm
  • e*thirteen LG1+ Chain Guide, ISCG05
  • waga 14,5 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 16 999PLN

Szczegóły

Wytrzymała i dająca frajdę: to są cechy, na których nam zależało przy projektowaniu ramy Hanzz 190 TM. Wyszliśmy od rur z aluminium High Performance (HPA), wykorzystaliśmy formowanie mechaniczne aby w miejscach gdzie to konieczne zapewnić dodatkową sztywność i wytrzymałość, a następnie wszystko to poddaliśmy rygorystycznym testom. Możesz być spokojny, Hanzz 190 TM jest wytrzymały. Bardzo wytrzymały. Niemniej jednak jest też zwrotny, dzięki skróconej geometrii, która ma na celu zapewnienie radości z jzady oraz pełnej kontroli nad rowerem. Podpory siodełka zaprojektowaliśmy pod widelec o skoku 180mm dodaliśmy też piastę przelotową 157mm oraz poprowadziliśmy kable na zewnątrz ramy, aby ułatwić serwisowanie. Po prostu wskakuj i jedź!

Image of 5
Kategoria klasyfikacji rowerów: 5
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Advanced Mechanical Forming
      • Advanced Mechanical Forming
      • Advanced Mechanical Forming

        Przy użyciu tej technologii możemy mechanicznie zmieniać kształt rur ramy i optymalizować go bez niepotrzebnego zużywania materiału w czasie spawania, do konkretnych wymagań. Wielokrotnie obrabiane rury pozwalają nam produkować lżejsze i sztywniejsze ramy.

  • Icon of CUBE technology Aluminium Lite
      • Aluminium Lite
      • Aluminium Lite

        Aluminium 6061 musi być poddane obróbce termicznej. Jest to materiał bardzo sztywny, odporny na korozję i tzw. "zmęczenie", który daje się rozciągać i jest idealny do produkcji lekkich i sztywnych rur do budowy ram.

Gdzie kupić

Kup online

HANZZ 190 TM 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy