Stereo 160 SL 27.5 wywołał niemałe poruszenie. Połączenie niemal nieograniczonego skoku amortyzacji, niskiej wagi, intuicyjnego prowadzenia oraz niezawodnego wyposażenia spowodowały, że ten model znalazł się na liście życzeń każdego ambitnego kolarza enduro. Na rok 2018 postanowiliśmy trzymać się tych rozwiązań, dodając przełożenie Shiamno XT 2x11 oraz znakomite koła Fulcrum Red55 EM z wewnętrzną szerokością obręczy 27mm. Widelec Fox 34 Float oraz tłumik Float DPS pozwalają zachować kontakt z podłożem na nawet najbardziej wyboistych trasach, podczas gdy kokpit Race Face oraz zdalnie opuszczana sztyca CUBE gwarantują stałą kontrolę nad sytuacją.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama HPA Ultralight, Advanced Hydroform, Triple Butted, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost148, AXH
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec Fox 34 Float, 3-Position Micro-Adjust GRIP Damper, Tapered, 15x110mm, 160mm
  • stery FSA 1.5E ZS, Tapered, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek Race Face Aeffect R 35
  • kierownica Race Face Chester 35, 780mm
  • gripy SDG Stage 1
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano SLX FD-M7020-D, Direct Mount, Side Swing
  • manetki Shimano SLX SL-M7000-I, Direct Attach
  • hamulce Shimano XT BR-M8000, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba Shimano XT FC-M8000, 36x26T, 175mm
  • łańcuch Shimano CN-HG601-11
  • kolor metal´n´blue
  • damper Fox Float DPS EVOL, 200x57mm, Open/Medium/Firm Mode
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-42T
  • koła Fulcrum Red 55 EM, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Fat Albert, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • siodło SDG FLY MTN 2
  • sztyca podsiodłowa CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm, 458x150mm (400x120mm for smallest frame size)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock 34.9mm
  • opona przód Schwalbe Fat Albert, Addix Soft, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • tuleje dampera Top: 30x8mm, Bottom: 22x8mm
  • waga 13,4 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 13 799PLN

Szczegóły

Cztery punkty obrotu Stereo 160 SL 27.5 to doskonały przykład zaawansowanej technologii projektowania i konstrukcji ram. Rury z potrójnie cieniowanego aluminium 7005, poddane procesowi hydroformowania pozwalają zredukować masę i poprawić wytrzymałość. W połączeniu z tylną piasta Boost 148x12 oraz łączeniami Trail Motion Rocker, powstaje sztywna struktura, która jednocześnie zachowuje niezwykłą lekkość jak na tę klasę zawieszenia. Nasz system Efficient Trail Control gwarantuje optymalne działanie amortyzacji, niezależnie od rozmiaru ramy, natomiast żywe prowadzenie oraz stabilność przy zjazdach to zasługa geometrii Agile Ride, którą dopracowaliśmy latami.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming

        Wszystkie modele HPA są zbudowane przy użyciu technologii Advanced Hydroforming. Zwykłe hydroformowanie nie pozwala na uzyskanie żądanych kształtów i innych technicznych zalet. Ten sposób produkcji redukuję liczbę spawów, co pozwala zmniejszyć wagę i zwiększyć wytrzymałość ramy.

  • Icon of CUBE technology Aluminium Ultralite
      • Aluminium Ultralite
      • Aluminium Ultralite

        Ekstremalnie rozciągliwe, poddane obróbce termicznej aluminium 7005 zostało stworzone aby spełnić najwyższe wymagania dotyczące sztywności, odporności na zużycie i korozję. Rury wykonane z materiału Ultralite są potrójnie cieniowane, co nadaje im niespotykaną lekkość i wysoki poziom sztywności.

  • Icon of CUBE technology High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium

        W naszych najwyższych modelach używamy aluminium High Performance 7005. Potrójne lub czasem nawet poczwórne cieniowanie sprawia, że rury mają różne grubości ścianek. Aluminiowe rury są wzmocnione tam gdzie trzeba i lżejsze w miejscach mniej obciążonych. Dodatkowo nadajemy im specjalne kształty w technologii hydroformowania aby lepiej poradziły sobie z działającymi na nie siłami i były jeszcze sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

Gdzie kupić

Kup online

STEREO 160 SL 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy