Czy to ścigasz się na czas, na trasie zjazdowej podczas Mistrzostw Świata, czy też bawisz się w parku rowerowym, nasz całkiem nowy Two15 da sobie radę. Zaprojektowaliśmy go, aby był jednocześnie zaskakująco lekki jak i wytrzymały. Ponieważ niska masa oznacza lepsze prowadzenie, a lepsze prowadzenie przekłada się na szybkość, a to o szybkość właśnie nam chodzi. Przyjęliśmy podejście bezkompromisowe. Nasi konstruktorzy wybrali optymalny zestaw wyposażenia, aby uczynić Two15 SL jeszcze bardziej konkurencyjnym. Kokpit Race Face wraz z 7-mio biegowym przełożeniem SRAM's XO1 DH, hydraulicznymi hamulcami tarczowymi Magura MT7 oraz wytrzymałymi kołami DT CSW DH 3.7 z oponami Schwalbe Magic Marys zapewnią ci potrzebną moc, podczas gdy widelec i tłumik Fox 40 Float pozwolą stale trzymać się podłoża, nawet na największych wybojach.

Znajdź sprzedawcę
  • zastosowanie: Gravity
  • materiał ramy: Aluminium
  • rozmiar: S, M, L
  • Art. No: 158200

Komponenty

  • rama HPA Ultralight, Advanced Hydroform, Triple Butted, ETC 4-Link, ISCG Mount, 215mm Travel
  • rozmiar S, M, L
  • widelec Fox 40 Float Factory RC2 FIT, 20x110mm, 203mm, Kashima Coated
  • stery Cane Creek 40.ZS49 / 40.EC4930
  • mostek Race Face Atlas 35 Direct Mount
  • kierownica Race Face SixC 35, 820mm
  • gripy SDG Stage 1
  • przerzutka tył Sram XO1 DH medium cage, 7-Speed
  • manetki Sram XO1 DH Trigger
  • hamulce Magura MT7, Hydr. Disc Brake (203/180)
  • korba Race Face SixC 32T, 165mm
  • łańcuch Sram PC-1110
  • kolor blue´n´orange
  • damper Fox Float X2 Factory, 240x76mm, High/Low Speed Rebound & Compression, Kashima Coated
  • kaseta Sram XG-795 DH, 10-24T
  • koła DT CSW DH 3.7 Straightpull Wheelset, 32/32 Spokes, 20mm / 157x12mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Magic Mary, Addix Soft, Kevlar, Super Gravity, Tubeless Easy, 2.35
  • siodło SDG FLY 2.0 I-Beam
  • sztyca podsiodłowa SDG I-Beam Carbon, 31.6mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • dodatki Syntace 157mm X12 Axle
  • opona przód Schwalbe Magic Mary, Addix Ultrasoft, Kevlar, Super Gravity, Tubeless Easy, 2.35
  • tuleje dampera Top: 30x8mm, Bottom: 22x8mm
  • MRP G3 Alloy Chain Guide, 32-36T, ISCG05
  • waga 15,5 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack
  • Info
  • S
  • M
  • L

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 21 999PLN

Szczegóły

Kluczowym elementem konstrukcji ramy Tow15 to sprawdzony system czterech punktów obrotu, który stosujemy też w innych amortyzowanych rowerach. Dzięki niemu udało się nam uzyskać takie samo zachowanie zawieszenia co w naszych super-wydajnych rowerach trailowych, ale ze skokiem amortyzacji 215mm (na tylnym kole) oraz ze znacznie lepszą zwrotnością i kontrolą. Na kinematyce nie poprzestaliśmy — nasi inżynierowie postarali się, aby obniżyć wagę. Hydroformowane, potrójnie cieniowane rury z podporami łańcucha 157mm ważą tylko odrobinę więcej niż rama enduro, jednocześnie zapewniając niezwykłą precyzję sterowania i amortyzację. Zoptymalizowana konstrukcja zawieszenia zapewnia nieograniczoną przyczepność na każdej powierzchni, a wewnętrznie poprowadzone kable ograniczają potrzebę serwisowania i poprawiają wygląd.

Image of 6
Kategoria klasyfikacji rowerów: 6
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming

        Wszystkie modele HPA są zbudowane przy użyciu technologii Advanced Hydroforming. Zwykłe hydroformowanie nie pozwala na uzyskanie żądanych kształtów i innych technicznych zalet. Ten sposób produkcji redukuję liczbę spawów, co pozwala zmniejszyć wagę i zwiększyć wytrzymałość ramy.

  • Icon of CUBE technology Aluminium Ultralite
      • Aluminium Ultralite
      • Aluminium Ultralite

        Ekstremalnie rozciągliwe, poddane obróbce termicznej aluminium 7005 zostało stworzone aby spełnić najwyższe wymagania dotyczące sztywności, odporności na zużycie i korozję. Rury wykonane z materiału Ultralite są potrójnie cieniowane, co nadaje im niespotykaną lekkość i wysoki poziom sztywności.

  • Icon of CUBE technology High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium

        W naszych najwyższych modelach używamy aluminium High Performance 7005. Potrójne lub czasem nawet poczwórne cieniowanie sprawia, że rury mają różne grubości ścianek. Aluminiowe rury są wzmocnione tam gdzie trzeba i lżejsze w miejscach mniej obciążonych. Dodatkowo nadajemy im specjalne kształty w technologii hydroformowania aby lepiej poradziły sobie z działającymi na nie siłami i były jeszcze sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

Gdzie kupić

Kup online

TWO15 SL 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy