Jeżeli dasz projektantom CUBE swobodę wykorzystania wyłącznie najlepszych materiałów i podzespołów aby skonstruować karbonowy hardtail, wynikiem będzie rower taki jak Elite C:68 SLT. To rower-marzenie, wykorzystujący wyłącznie innowacyjne i najnowocześniejsze technologie takie jak rewolucyjny system przełożeń 2x11 Shimano XTR Di2, silne hydrauliczne hamulce tarczowe XTR, widelec Fox Float Factory SC oraz topowe karbonowe komponenty kokpitu Newman. nawet koła Newman są karbonowe, zapewniając niezwykłą lekkość i prędkość podczas wyścigu oraz zaawansowany technologicznie charakter.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:68 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG2, Tapered Headtube, PressFit BB, 12x142mm, Integrated Cable Routing
  • rozmiar 15", 17", 19", 21", 23"
  • widelec Fox 32 Float SC FIT4 Factory, 2-Position Remote Lever, Tapered, 15x110mm Kabolt Axle, 100mm, Kashima Coated
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.2, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced SL 318.0 Carbon, 740mm
  • gripy CUBE SCR
  • przerzutka tył Shimano XTR Di2, RD-M9050-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano XTR Di2 FD-M9070, 2x11-Speed
  • manetki Shimano XTR Di2, SW-M9050
  • hamulce Shimano XTR BR-M9000, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba Shimano XTR FC-M9020, 36x26T
  • łańcuch Shimano CN-HG900-11
  • kolor zeroblack
  • kaseta Shimano CS-M9000, 11-40T
  • koła Newmen Advanced SL X.22 Carbon, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x142mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Racing Ralph, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • siodło CUBE Race SL Carbon 145
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced SL Carbon, 31.6mm
  • zacisk sztycy CUBE Superlight, 31.8mm
  • opona przód Schwalbe Rocket Ron, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • waga 8,9 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 27 599PLN

Szczegóły

Najnowsza technologia karbonowa inkorporowana w naszą samonośną konstrukcję wyprodukowaną metodą Advanced Twin Mould oznacza, że ta najnowocześniejsza rama jest tak lekka jak to możliwe, jest znakomicie sztywna jak i pozostaje wygodna. Jest wyposażona we wszystko co pozwala zwiększyć prędkość: zwężającą się rurę czołową z karbonowymi osłonami łożysk oraz piastą przelotową 12 mm zapewniającą maksymalną precyzję sterowania. Mocowanie zacisku tylnego hamulca na podpórkach łańcucha umożliwia wykorzystanie smukłych podpór siodełka które poprawiają komfort jazdy. Dostosowaliśmy też ramę do zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej, gdybyś chciał takową zainstalować w przyszłości. Nasi projektanci trzymają się prostej zasady: diabeł tkwi w szczegółach.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Tour

Sport

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

Gdzie kupić

Kup online

ELITE C:68 SLT

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy