Kiedy konstruowaliśmy Reaction Race, mieliśmy tylko jedno na myśli: ma być szybki. Pamiętaj, aby solidnie zawiązać buty, gdy będziesz na niego wsiadał, ponieważ ten rower przełoży całą twoją energię na prędkość. Kompletnie przeprojektowaliśmy go na rok 2018. Wzięliśmy wszystko to, co było najlepsze w poprzednim modelu, poprawiliśmy, oraz dodaliśmy całkiem nowe cechy — takie jak okablowanie do zdalnie opuszczanej sztycy Stealth oraz piasty przelotowej na tylne koło. Gładko chodząca amortyzacja w widelcu RockShox Judy, silne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore oraz przełożenie SRAM Eagle GX 1x12 sprawiają, że Reaction Race ustanawia nowy standard w sowjej klasie.

Znajdź sprzedawcę
  • rozmiar: 27.5: 15" // 29: 17", 19", 21", 23"
  • Art. No: 113110

Komponenty

• rama Aluminium Lite, AMF, ARG, Internal Cable Routing, Easy Mount Kickstand Ready, Tapered Headtube, PressFit BB
  • rozmiar 27.5: 15" // 29: 17", 19", 21", 23"
  • widelec RockShox Judy Silver TK Air, Tapered, 15x110mm, 100mm, PopLoc
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Flat Race Bar, 720mm
  • gripy CUBE Performance Grip
  • przerzutka tył Sram GX Eagle, 12-Speed
  • manetki Sram GX Eagle Trigger
  • hamulce Shimano Deore BR-M6000, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba Sram Stylo Eagle, 32T, 175mm
  • opona przód Schwalbe Tough Tom, Active, 2.25
  • waga 12,9 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 5 899PLN

Szczegóły

Zmodyfikowane na rok 2108, ramy Reaction stanowią szczytowe osiągnięcie pośród konstrukcji aluminiowych. Lżejsze, wytrzymalsze, sztywniejsze i wydajniejsze — tak działam. Jeżeli konstrukcji nie da się poprawić, zostawiamy ją w spokoju. Zatem Reaction Race ma podwójnie cieniowaną ramę z aluminium 6061, które zapewniają znakomite przekazywanie mocy, niezwykłą wygodę oraz najniższą możliwą wagę. Możemy się też pochwalić wewnętrznym poprowadzeniem kabli, dzięki którym zmiana biegów pozostanie płynna, nawet na zabłoconym szlaku. Poprawiliśmy też tylną część ramy, dodając oś Boost oraz w pełni zintegrowane łożysko sterowe, które poprawiają sztywność torsyjną i sprawiają, że rower kieruje się dokładnie tam, gdzie chcesz. Dodaliśmy nawet okablowanie do zdalnie opuszczanej sztycy Stealth, co znacząco ułatwia modyfikację roweru. Nasza geometria Agile Ride (ARG) dokłada się jeszcze do tej inspirującej kombinacji.

Image of 3

Gdzie kupić

Kup online

REACTION Race

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online