Przez Agree C:62 Race Disc nie masz już więcej usprawiedliwień. masz natomiast czystej krwi rower wyścigowy. Dzięk kokpitowi Newmen, przełożeniu i hamulcom Shimano Ultegra oraz lekkim, sztywnym i wytrzymałym kołom Fulcrum Racing 44 Disc, ten rower pozwoli ci osiągnąć granice własnych możliwości. Zarówno podczas trudnych podjazdów — gdzie dzięki niskiej wadze i wyjątkowo wydajnemu napędowi będziesz praktycznie podlatywał — jak i przy długich i szybkich zjazdach — gdzie niezawodna moc hydraulicznych hamulców tarczowych oraz zwrotna, sportowa geometria gwarantują pełnię kontroli — zawsze wygrasz. Nowoczesna rama karbonowa została wyposażona tak, aby zwyciężać. Brakuje tylko ciebie.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Advanced Twin Mold Technology Aero Frame, Flat Mount Disc, Road Aero Endurance Geometry, AXH, 12x142mm
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered, Flat Mount
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Shimano Ultegra RD-R8000-DGS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra FD-R8000-F
  • hamulce Shimano Ultegra BR-R8070, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160)
  • korba Shimano Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • kolor carbon´n´white
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano Ultegra ST-R8020
  • kaseta Shimano Ultegra CS-R8000, 11-32T
  • koła Fulcrum Racing 44 Aero
  • opony Conti Grand Sport Race SL, 28-622
  • siodło Selle Royal Asphalt
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, 27.2mm, Carbon
  • zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
  • waga 8,1 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 10 899PLN

Szczegóły

Nasza decyzja aby zamontować tarcze hamulcowe na tym modelu oznaczała konieczność wprowadzenia zmian w konstrukcji ramy. Z całkiem nowym widelcem oraz osiami X12 (z szybkim uwalnianiem) z przodu i z tyłu, zapewniliśmy ramie ogromną sztywność. To oznacza płynną, stabilną jazdę, nawet przy dużych prędkościach lub gwałtownym hamowaniu. Suport PressFit to najnowsze rozwiązanie. Co oczywiste, kable poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Nie tylko ze względu na wygląd, ale również dlatego, że poprawia to działanie kabli oraz wydłuża bezawaryjne funkcjonowanie. Jest też możliwość zamontowania elektronicznego przełożenia Di2.

Image of 1
Kategoria klasyfikacji rowerów: 1
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Aerodynamic System
      • Aerodynamic System
      • Aerodynamic System

        Aerodynamika roweru skupia się na dwóch najważniejszych punktach: idealnym ukształtowaniu rur, które mają niskie opory powietrza oraz optymalnej pozycji jazdy niezależnie od infywidualnych ustawień roweru.

Gdzie kupić

Kup online

AGREE C:62 Race Disc

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy