Nie każdy rower CUBE może otrzymać oznaczenie SL. Agree C:62 SL praktycznie podlatuje przy podjazdach - i zawsze o jedną przerzutkę wyżej niż konkurencja. Wyścigowa geometria, supersztywna (ale wygodna) rama karbonowa oraz pełne wyposażenie Shimano Ultegra Di2 (zapewniające intuicyjną zmianę przerzutek oraz sprawne hamowanie) gwarantują, że cała moc zostanie przekazana do podłoża. To jest jedyny cel Agree C:62: prędkość.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Advanced Twin Mold Technology Aero Frame, Direct Mount Caliper Brake, Road Aero Endurance Geometry
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology, Aerodynamic Direct Mount Caliper Brake, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Shimano Ultegra Di2 RD-8050-DSS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra Di2 FD-R8050-F
  • hamulce Shimano Ultegra BR-R8010, Direct Mount
  • korba Shimano Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • kolor carbon´n´red
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano Ultegra Di2 ST-R8050
  • kaseta Shimano Ultegra CS-R8000, 11-28T
  • koła Fulcrum Racing 44 Aero, QR/QR
  • opony Reifen Grand Prix 4000S II Kevlar, 25-622
  • siodło Selle Royal Asphalt
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, 27.2mm, Carbon
  • zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
  • waga 7,4 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 13 799PLN

Szczegóły

Super lekka rama wyścigowa nie tylko wygląda na szybką, ona JEST szybka. Całkiem nowa rama jest wyposażona w dopasowany widelec karbonowy CSL Evo - jedno i drugie posiada punkty mocowania hamulców Direct Mount, aby poprawić aerodynamikę i jeszcze bardziej zredukować wagę. Jak się można było spodziewać, rama jest kompatybilna z Di2, więc i przyszłościowa. Zacisk sztycy podsiodłowej został zintegrowany w rurze, aby poprawić zarówno wygląd, jak i aerodynamikę. Dla maksymalnej sztywności wykorzystaliśmy zwężającą się rurę czołową, suport PressFit oraz odpowiednio wyprofilowaną rurę główną i podpory łańcucha. Kable poprowadziliśmy wewnątrz ramy, aby przedłużyć bezawaryjne działanie i ograniczyć potrzebę serwisowania.

Image of 1
Kategoria klasyfikacji rowerów: 1
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Aerodynamic System
      • Aerodynamic System
      • Aerodynamic System

        Aerodynamika roweru skupia się na dwóch najważniejszych punktach: idealnym ukształtowaniu rur, które mają niskie opory powietrza oraz optymalnej pozycji jazdy niezależnie od infywidualnych ustawień roweru.

Gdzie kupić

Kup online

AGREE C:62 SL

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy