Całkiem nowy Cross Race C:62 SLT został opracowany dla purystów crossowych. Ultralekki, idealnie ukształtowany oraz wyposażony w osprzęt, który służy jednemu celowi: zwycięstwu. Nasza nowa rama karbonowa C:62 oraz karbonowy widelec połączyliśmy z najlepszymi możliwymi komponentami. Od karbonowego kokpitu Newmen po karbonowe koła oraz przełożenie Shimano Ultegra Di2 i hydrauliczne hamulce tarczowe, pozwoliliśmy naszym konstruktorom puścić wodze fantazji.. Teraz ty możesz puścić wodze fantazji na trasie!

Znajdź sprzedawcę
  • zastosowanie: Cyclo Cross
  • materiał ramy: Carbon
  • rozmiar: 50, 53, 56, 58, 61
  • Art. No: 188600

Komponenty

  • rama CUBE C:62 Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing, Flat Mount Disc, 12x142mm, AXH
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 61
  • widelec CUBE Cross Race Disc C:62 Technology, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, Flat Mount Disc
  • stery FSA Orbit Z-t, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD44mm), Bottom Integrated 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Shimano Ultegra Di2 RD-8050-DSS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra Di2 FD-R8050-F
  • hamulce Shimano Ultegra BR-R8070 (160/160)
  • korba Shimano Ultegra FC-R8000, 11-Speed, 46x36T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • kolor red´n´green
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano Ultegra Di2 ST-R8070
  • kaseta Shimano Ultegra CS-R8000, 11-28T
  • koła Newmen Advanced SL R.25, Carbon
  • opona tył Schwalbe X-One Allround, Kevlar, 33-622
  • siodło CUBE Race SL Carbon 145
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced SL, 27.2mm, Carbon
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 31.8 mm
  • opona przód Schwalbe X-One Bite, Kevlar, 33-622
  • waga 7,6 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 61cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 16 999PLN

Szczegóły

Lekki, lżejszy, najlżejszy. Gdy dążysz do obcięcia każdego grama wagi, najmniejsze detale mają znaczenie. Wiedzieliśmy, że wybranie włókien C:62 to dobry początek, ale wiedzieliśmy też, że Cross Race C:62 SLT będzie potrzebował innych cech wyróżniających. Rozwiązanie przyszło z niespodziewanej strony: nasi konstruktorzy postanowili poprowadzić kable wewnątrz rury czołowej, zamiast tak jak zazwyczaj, wewnątrz rury głównej. W ten sposób osiągnęli dwa cele. Po pierwsze: uzyskali schludny wygląd i ograniczyli ocieranie się kabli o siebie. Po drugie: oznaczało to, że nie musieliśmy dodatkowo wzmacniać rury głównej. W ten sposób oszczędziliśmy dodatkowo na wadze. Zastosowaliśmy specjalne łączenia dla przełożenia Di2, ale można je zamienić, jeżeli w przyszłości będziesz chciał przejść na system mechaniczny. W połączeniu z karbonowym widelcem i wyścigową geometrią, która zapewnia zwrotność i szybkie prowadzenie, Cross Race C:62 SLT jest dowodem, że diabeł naprawdę tkwi w szczegółach.

Image of 2
Kategoria klasyfikacji rowerów: 2
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Full DI2 Integration
      • Full DI2 Integration
      • Full DI2 Integration

        Przerzutki Di2 przeniosły cały system zmiany przełożeń na zupełnie inny poziom. Dlatego w trosce o niezawodność i smukły wygląd ukryliśmy wszystkie kable i baterie wewnątrz ramy.

Gdzie kupić

Kup online

CROSS RACE C:62 SLT

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy