Co się stanie gdy połączysz sprawdzone osiągi najnowocześniejszego roweru wyścigowego z mocą hamulców tarczowych? Krótka odpowiedź brzmi Litening C:62 Disc. Dłuższa odpowiedź musiałaby uwzględnić w pełni karbonową ramę i widelec, niezrównane elektroniczne przełożenie Shimano Ultegra Di2 oraz przewagę jaką dają hamulce tarczowe. Możesz hamować później, ostrzej i pewniej, nawet w warunkach deszczowych: oto niezrównane cechy Litening C:62 Disc. Nowy kokpit Newmen oraz koła Evolution SL R.25 sprawiają, że ten rower ma wszystko, czego potrzebujesz, aby dostać się na podium

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama CUBE C:62 Advanced Twin Mold Technology, Flat Mount Disc, Race Geometry, AXH, 12x142mm
  • rozmiar 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo C:62 Technology, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered, Flat Mount
  • stery FSA Orbit C33 ACB I-t Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Shimano Ultegra Di2 RD-8050-DSS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra Di2 FD-R8050-F
  • hamulce Shimano Ultegra BR-R8070
  • korba Shimano Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • kolor teamline
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano Ultegra Di2 ST-R8070
  • kaseta Shimano Ultegra CS-R8000, 11-28T
  • koła Newmen Evolution SL R.25
  • opony Reifen Grand Prix 4000S II Kevlar, 25-622
  • siodło Fizik Antares R7
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, 27.2mm, Carbon
  • zacisk sztycy CUBE Superlight, 31.8mm
  • waga 7,2 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 52cm
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 17 399PLN

Szczegóły

Hamulce tarczowe mają określone wymagania. Wzięliśmy zatem konstrukcję samonośną Advanced Twin Mould oraz aerodynamiczny widelec Litening CSL C:68 i zoptymalizowaliśmy obydwa pod kątem mocy hamulców tarczowych. Powiększone rury karbonowe w głównej ramie oraz podpory łańcucha, zwężająca się rura czołowa i super sztywny suport - wszystko to zapewnia znakomity stosunek sztywności do wagi. Ale nie chodzi tylko o prędkość i moc. Cienkie podpory siodełka oraz spłaszczona rura górna dodają kontrolowanej elastyczności która zmniejsza zmęczenie przy dłuższych trasach. Moc, kontrola i wygoda - MOŻESZ mieć wszystko.

Image of 1
Kategoria klasyfikacji rowerów: 1
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

Gdzie kupić

Kup online

LITENING C:62 Race Disc

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy