Kiedy zlecasz grupie entuzjastycznie nastawionych inżynierów stworzenie najlepszego możliwego roweru wyścigowego, jest wysoce prawdopodobne, że wyniknie z tego coś szczególnego. Przedstawiamy nasz Litening C:68 SLT. Jest w nim tyle samo sztuki co inżynierii. STL łączy najbardziej zaawansowane technologie konstrukcji ram karbonowych z najbardziej ekskluzywnym wyposażeniem, aby osiągnąć nasz cel: najlepszy rower wyścigowy na rynku. Kokpit Newmen i koła SL R.25, w połączeniu z topową grupą sprzętową Dura Ace Di2 — w skład której wchodzą hydrauliczne hamulce tarczowe — nic nie stoi pomiędzy tobą, a nową życiówką. Litening C:68 SLT jest dla tych kolarzy, którzy potrzebują tego, co najlepsze.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama CUBE C:68 Advanced Twin Mold Technology, Flat Mount Disc, Race Geometry, AXH, 12x142mm
  • rozmiar 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo C:68 Technology, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered, Flat Mount
  • stery FSA Orbit C33 ACB I-t Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Shimano Dura Ace Di2 RD-R9150-DSS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Dura Ace Di2 FD-R9150-F, Braze-On
  • hamulce Shimano Dura Ace BR-R9170, Hydr. Disc Brake, Flat Mount
  • korba Shimano Dura Ace FC-R9100, 52x36T
  • łańcuch Shimano CN-HG900-11
  • kolor zeroblack
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano Dura Ace Di2 ST-R9170
  • kaseta Shimano Dura Ace CS-R9100, 11-28
  • koła Newmen Advanced SL R.25, Carbon
  • opony Conti Grand Prix 4000S II Kevlar, 25-622
  • siodło Fi`zi:k Antares R3 Carbon Braided
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced SL, 27.2mm, Carbon
  • zacisk sztycy CUBE Superlight, 31.8mm
  • waga 6,8 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 52cm
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 27 599PLN

Szczegóły

Trudno wyobrazić sobie piękniejsze wcielenie najnowszej technologii karbonowej. Używając najbardziej zaawansowanej technologii C:68, innowacyjnego kształtu rur oraz procesu produkcyjnego Monocoque Advanced Twin Mould, zdołaliśmy obniżyć wagę ramy Litening C:68 SLT, jednocześnie zwiększając sztywność i wygodę. To nie wszystko — szeroka rura główna oraz bardzo sztywny suport, w połączeniu z 12-to milimetrowymi piastami przelotowymi zapewniają wydajny transfer mocy, podczas gdy spłaszczona rura górna oraz smukłe podpory siodełka poprawiają wygodę przy długiej jeździe. Dodaliśmy też w pełni karbonowy C:68, którego smukłe golenie umożliwiają rowerzyście precyzyjne sterowanie, jednocześnie oferując niezwykłe pochłanianie drgań.

Image of 1
Kategoria klasyfikacji rowerów: 1
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Zero
      • Zero
      • Zero

        Wyeliminowaliśmy każdy zbędny gram, redukując nawet ilość farby. Główny trójkąt ramy, połączenia i tylny trójkąt składają się z jednej części. Maksymalna sztywność i najnowsze technologie budowy ram gwarantują najlepsze przeniesienie energii rowerzysty.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

Gdzie kupić

Kup online

LITENING C:68 SLT Disc

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy