Kiedy podjęliśmy się skonstruowania najlepszego e-roweru górskiego o pełnym zawieszeniu, stało się jasne, że potrzebujemy świeżego podejścia. W naszej nowej ramie karbonowej wykorzystaliśmy cały nasz know-how odnośnie wysokoosiągowych e-rowerów. Tak powstała lekka, sztywna i wytrzymała karbonowa rama wyposażona w najwyższej jakości komponenty, zapewniająca wygodę, wydajność i niezawodność. Mowa tu m.in. o kokpicie i obręczach Newmen, regulowanej sztycy Fox Transfer, widelcu 34 Float Factory i damperze DPS EVOL z powłoką Kashima: naszi konstruktorzy wybrali taki osprzęt, jaki chcieliby mieć w swoich rowerach. Niezwrównany napęd Shimano 1x12 XTR z kasetą 10-51 zębów, w połączeniu z gładko pracującym napędem Bosch CX pozwoli znaleźć bieg na każdą sytuację. Potężne hydrauliczne 4-tłokowe hamulce tarczowe Shimano XTR zapewniają bezpieczną i precyzyjną kontrolę prędkości. Stereo Hybrid 120 HPC SLT to najszybszy, najwygodniejszy i najskuteczniejszy spodób na przemieszczenie się z punktu A do punktu B, nawet jeżeli po drodze trafisz na najbardziej wymagający odcinek techniczny.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, Tuned Drive Position, AXH, Full Integrated Battery
  • rozmiar Size Split: 27.5: 16" // 29: 18", 20", 22"
  • widelec Fox 34 Float FIT4 Factory, Open/Medium/Firm Mode, Open Mode Adjust, Tapered, 15x110mm, Kashima Coated, E-Bike Tune, 120mm
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced 318.20, Carbon, 750mm
  • gripy CUBE Race Grip 31mm, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XTR RD-M9100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed
  • manetki Shimano XTR SL-M9100-I Direct Attach
  • hamulce Shimano XTR BR-M9120, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba Race Face Aeffect, 16T, 170mm
  • łańcuch Shimano CN-M9100
  • kolor zeroblack
  • damper Fox Float DPS Factory EVOL, 184x44mm, Open(Adjustable)/Medium/Firm Mode, Kashima Coated
  • kaseta Shimano XT CS-M9100, 10-51T
  • piasta przód Shimano HB-MT900-BS, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-MT900-BS, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze Newmen Evolution SL A.35, 28H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Nobby Nic 2.60, Addix Speedgrip, APEX, Tubeless Easy
  • pedały CUBE PP MTB
  • siodło Natural Fit Nuance SL
  • sztyca podsiodłowa Fox Transfer Factory 31.6mm, Kashima Coated (16": 359x100mm; 18": 409x125mm; 20", 22": 456x150mm)
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Kiox
  • tuleje dampera Top: 30x8mm, Bottom: 30x8mm
  • charger Bosch 4A
  • waga 21,9 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16''
  • 18''
  • 20''
  • 22''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 29 899PLN

Szczegóły

Na pierwszy rzut oka Stereo Hybrid 120 HPC SLT wygląda jak "normalny" rower full suspension. Ten smukły wygląd jest częściowo zasługą koncepcji Bosch PowerTube, która umożliwiła naszym inżynierom obniżenie środka ciężkości ramy i jednoczesnie ochronę akumulatora przed kurzem i wodą. Akumulator można ładować bezpośrednio na rowerze. Suport został umieszczony nieco wyżej, aby uzyskać większy prześwit od podłoża, a główka ramy nieznacznie wydłużona dla wygodniejszej pozycji jazdy. Napęd znajduje się w optymalnej pozycji, dzięki naszej autorskiej technologii Tuned Drive Position. Jest on zabezpieczony przed uszkodzeniami dzięki specjalnie zaprojektowanej płycie ochronnej. Cała konstrukcja zapewnia wyjątkowo sztywną podstawę, która w połączeniu ze stożkową główką ramy i tylną pastą Boost zapewnia nieporównywalną precyzję sterowania i efektywne przenoszenie mocy na tylne koło. Oczywiście całość oparta jest na naszej Geometrii Agile Ride, która zapewnia doskonałe prowadzenie, zwrotność i komfort jazdy na wszelkich ścieżkach. Wewnętrzne poprowadzenie linek zapewnia estetyczne wykończenie i jednocześnie gwarantuje długotrwałą precyzyjną zmianę biegów.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Zero
      • Zero
      • Zero

        Wyeliminowaliśmy każdy zbędny gram, redukując nawet ilość farby. Główny trójkąt ramy, połączenia i tylny trójkąt składają się z jednej części. Maksymalna sztywność i najnowsze technologie budowy ram gwarantują najlepsze przeniesienie energii rowerzysty.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

STEREO HYBRID 120 HPC SLT 500

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy