Naszych konstruktorów czasami ponosi. Chodziła za nimi taka myśl: "A co gdyby połączyć amortyzowany rower enduro z napędem Bosch?". W efekcie powstał Stereo Hybrid 160 Race, rower, który zrewiduje twoje poglądy na temat możliwości rowerów MTB. Na sezon 2019 powstał nawet jeszcze mocniejszy model. Zmieniona rama posiada jeszcze wiekszy zasięg (reach), bardziej płaski kąt rury sterowej, a także pełny skok 170mm za sprawą widelca RockShox Yari. Z tyłu mamy damper, którego ustawić można w zakresie do 160mm, podczas gdy opony Schwalbe Hans Damp o szerokości 2,6" i hydrauliczne hamulce Magura MT Trail zapewniają maksymalną kontrolę podczas zjazdów. Jednocześnie na tym rowerze pokonamy każdy podjazd dzięki wspomaganiu ze strony napedu Bosch CX, eleganckiej baterii PowerTube i napędowi Sram Eagle 1x12 oferującemu dużą rozpiętośc przełożeń. Stereo Hybrid 160 Race jest gotowy na każde wyzwanie. A ty?

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, Triple Butted, Efficient Trail Control 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, Tuned Drive Position, AXH, Full Integrated Battery
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec RockShox Yari RC, Tapered, 15x110mm, eMTB Approved, 170mm
  • stery FSA 1.5E ZS, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Evolution 318.20, 760mm
  • gripy CUBE Race Grip 31mm, 1-Clamp
  • przerzutka tył Sram NX Eagle, 12-Speed
  • manetki Sram NX Eagle Trigger, Single Click
  • hamulce Magura MT Trail Custom, Hydr. Disc Brake (203/203)
  • korba FSA CK-745, 16T, 170mm
  • łańcuch Sram NX Eagle
  • kolor grey´n´green
  • damper Fox Float DPS EVOL, 200x57mm, Open/Medium/Firm Mode
  • kaseta Sram PG-1230 Eagle, 11-50T
  • piasta przód Shimano HB-MT400-B, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-MT400-B, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Hans Dampf 2.60, Addix Speedgrip, Apex, Tubeless Easy
  • pedały CUBE PP MTB
  • siodło Natural Fit Active
  • sztyca podsiodłowa CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm (16": 370x100mm, 18": 420x125mm, 20", 22": 480x150mm)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • tuleje dampera Top: 30x8mm, Bottom: 30x8mm
  • charger Bosch 2A
  • waga 23,9 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16''
  • 18''
  • 20''
  • 22''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 17 499PLN

Szczegóły

Podjęliśmy wyzwanie połączenia potężnego enduro z mocą napędu Bosch. Naszym rozwiązaniem jest Stereo Hybrid 160 Race o eleganckim wyglądzie i dopracowanej geometrii. Wykorzystaliśmy lata dowiadczeń w pracy z napędem Bosch i cenne wskazówki od naszego teamu enduro. Napęd i bateria Bosch w pełni zamknięte w jednoczęściowej rurze powstałej w procesie grawitacyjnego odlewania są w pełni chronione, a sama konstrukcja jest wyjątkowo sztywna. W połączeniu z tylną piastą Boost 148 i stożkową główką ramy przekłada się to na opytamalną wydajność pedałowania. Większy zasięg ramy (reach), mniejszy kąt rury sterowej i progresywna kinematyka w pełni wykorzytują wielkość skoku i geometrię Agile Ride zapewniając precyzyjne i stabilne prowadzenie nawet na najbardziej wyboistych odcinkach.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming

        Wszystkie modele HPA są zbudowane przy użyciu technologii Advanced Hydroforming. Zwykłe hydroformowanie nie pozwala na uzyskanie żądanych kształtów i innych technicznych zalet. Ten sposób produkcji redukuję liczbę spawów, co pozwala zmniejszyć wagę i zwiększyć wytrzymałość ramy.

  • Icon of CUBE technology High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium

        W naszych najwyższych modelach używamy aluminium High Performance 7005. Potrójne lub czasem nawet poczwórne cieniowanie sprawia, że rury mają różne grubości ścianek. Aluminiowe rury są wzmocnione tam gdzie trzeba i lżejsze w miejscach mniej obciążonych. Dodatkowo nadajemy im specjalne kształty w technologii hydroformowania aby lepiej poradziły sobie z działającymi na nie siłami i były jeszcze sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Smooth Welded
      • Smooth Welded
      • Smooth Welded

        Ten zaawansowany proces podwójnych spoin ma dwie zalety: zwiększa trwałość spoin i minimalizuje ryzyko powstania maksymalnych obciążeń w miejscach połączeń, a poza tym nadaje ramie lepszy i bardziej naturalny wygląd.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

STEREO HYBRID 160 Race 500 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy