Szybki, elegancki i dobrze wyposażony: oto Elite Hybrid C: 62 Race. Wzięliśmy na warsztat nasz popularny karbonowy e-rower i na 2019 rok wprowadziliśmy szereg zmian poprzez dodanie kilku niezawodnych komponentów, które pomogą ci wycisnąć z tego roweru najlepsze możliwe osiągi. Sprytnie zintegrowana bateria, wewnętrzne prowadzenie linek, w tym linka pod opconalny montaż zdalnie regulowanej sztycy i elegancki wygląd to tylko część zalet. Kolejne to 11-biegowy napęd Shimano XT, który w połączeniu z potężnym silnikiem Bosch CX gwarantuje odpowiedni bieg i dużo dodatkowej mocy na każdą okazję, podczas gdy hydrauliczne hamulce tarczowe z 4 tłokami z przodu zapewniają pełną kontrolę prędkości. Przyczepne opony Schwalbe Nobby Nic i wysokiej jakości komponenty kokpitu Newmen zapewniają jeszcze większe bezpieczeństwo, a widelec pneumatyczny RockShox Judy Gold sprawia, że ??nawet najtrudniejszy szlak jest przyjemnością. Karbonowy rower górski jeszcze nigdy nie był aż tak atrakcyjny.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Boost 148, AXH, Full Integrated Battery
  • rozmiar 17", 19", 21", 23"
  • widelec RockShox Judy Gold Air, Tapered, 15x110mm, 100mm, eMTB Approved, Lockout
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Evolution 318.10, 720mm
  • gripy CUBE Race Grip 31mm, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • manetki Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach
  • hamulce Shimano BR-MT520/BR-MT500, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba FSA CK-745, 15T, 175mm
  • łańcuch KMC X11e, EcoProTeQ
  • kolor blue´n´orange
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-46T
  • piasta przód Shimano HB-MT400-B, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-MT400-B, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Nobby Nic, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • pedały CUBE PP MTB
  • siodło Natural Fit Active Race
  • sztyca podsiodłowa Newmen Evolution, 30.9mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • dodatki Dropper Post Option: #13619 RFR Telescope Seatpost 30.9x100mm, #13620 RFR Telescope Seatpost 30.9x125mm
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • charger Bosch 2A
  • waga 20,3 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 17''
  • 19''
  • 21''
  • 23''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 15 999PLN

Szczegóły

Bezproblemowa integracja akumulatora Bosch PowerTube z dolną rurą ramy z włókna węglowego świadczy o ogromnym doświadczeniu naszego zespołu inżynierów w pracy z tym wyjątkowym układem napędowym. Bateria została całkowicie ukryta pod łatwo otwieraną osłoną, dzięki czemu jest świetnie chroniona. W rezultacie osiągnęliśmy też elegancki wygląd oraz niezwykle sztywną podstawę, która zapewnia super precyzyjne sterowanie. Rama jest nie tylko elegancka, ale również praktyczna, ponieważ może pomieścić do dwóch uchwytów na bidony, a bateria może być ładowana bezpośrednio na ramie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Nasz zaawansowany proces Twin Mold zapewnia optymalną równowagę pomiędzy wysoką wytrzymałością, niską wagą i dużą sztywnością. W połączeniu z geometrią Agile Ride, osią przelotową Boost 12mm i stożkową główką ramy uzyskaliśmy responsywne i pewne prowadzenie. Wewnętrzne prowadzenie linek chroni je przed zabrudzeniem i zapewnia precyzyjną zmianę biegów. Pomyśleliśmy też o umieszczeniu linki pod opcjonalny montaż regulowanej sztycy w przyszłości.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Commuting

Tour

Sport

Alpcross

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

Gdzie kupić

ELITE HYBRID C:62 Race 500 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy