Nie poszliśmy na żadne kompromisy przy pracy nad Elite Hybrid C:62 SLT. Dzięki eleganckiemu wyglądowi, zintegrowanej baterii i najlepszym komponentom ten mocny i lekki e-hardtail jest bezkonkurencyjny. Najważniejsze elementy wyposażenia nie pozostawiają nic do życzenia: znalazły się tu nowe komponenty osprzętu Shimano XTR z karbonową korbą, cichym wolnobiegiem i mocnymi 4-tłokowymi hamulcami tarczowymi z przodu i z tyłu. Dodajmy do tego niezrównany napęd 1x12 z kasetą 10-51z. oraz fakt, że osprzęt działa w absolutnej harmonii z układem napędowym Bosch - jest to niewątpliwie najwyższej klasy konfiguracja. Karbonowe elementy kokpitu i obręcze Evolution pasują do eleganckiego i łatwego w regulacji widelca Fox 34 Float Factory. Szerokie opony Handy Schwalbe Nobby Nic zapewniają maksymalną przyczepność. Znakomity wygląd, świetne parametry jazdy i niewiarygodna funkcjonalność ? ten e-rower ma to wszystko, bo nasz zespół nie oszczędzał żeby dopracować go do perfekcji.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Boost 148, AXH, Full Integrated Battery
  • rozmiar 17", 19", 21", 23"
  • widelec Fox 34 Float FIT4 Factory, Open/Medium/Firm Mode, Open Mode Adjust, Tapered, 15x110mm, Kashima Coated, E-Bike Tune, 100mm
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced SL 318.0, Carbon, 750mm
  • gripy CUBE Race Grip 31mm, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XTR RD-M9100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed
  • manetki Shimano XTR SL-M9100-I Direct Attach
  • hamulce Shimano XTR BR-M9120, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba e*thirteen TRS Race Carbon, 16T, 175mm
  • łańcuch Shimano CN-M9100
  • kolor zeroblack
  • kaseta Shimano XTR CS-M9100-12, 10-51T
  • piasta przód Shimano HB-MT900-BS, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-MT900-BS, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze Newmen Evolution SL A.25, 28H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Nobby Nic, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • pedały CUBE PP MTB
  • siodło Natural Fit Nuance SL
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 30.9mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • dodatki Dropper Post Option: #13619 RFR Telescope Seatpost 30.9x100mm, #13620 RFR Telescope Seatpost 30.9x125mm
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Kiox
  • charger Bosch 4A
  • waga 19,6 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 17''
  • 19''
  • 21''
  • 23''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 27 599PLN

Szczegóły

Przez lata nauczyliśmy się dużo o konstrukcji ram karbonowych i specjalnych wymogach napedu Boscha w e-rowerach. Całe to doświadczenie jest widoczne w Elite Hybrid C:62 SLT: udało nam się stworzyć lżejszą, sztywniejszą ramę z najwyższej klasy włókna węglowego C:62 w zaawansowanym procesie Twin Mold. Z nisko osadzonym środkiem ciężkości, zaskakująco niską wagą i wydajną konstrukcją, przy zastosowaniu sztywnej tylnej osi przelotowej w standardzie Boost 12mm, powiększonej rurze głównej i stożkowej główki ramy udało sie nam osiągnąć właściwości jazdy, które z pewnością pozytywnie cię zaskoczą, ponieważ cała moc przekazywana jest bezpośrednio na tylne koło. Nasza sprawdzona geometria Agile Ride sprawia, że rower bezpiecznie trzyma się drogi i sprawia, że będziesz chciał jechać dłużej i szybciej. Akumulator Bosch PowerTube został elegancko zintegrowany z dolną rurą i jest chroniony przez zamykaną osłonę. W razie potrzeby można go też ładować bez wyjmowania z ramy. Sprytne umiejscowienie umowżliwiło zmieszczenie aż dwóch uchwytów na bidony, co będzie bardzo pomocne na dłuższych trasach. Wewnętrzne prowadzenie linek dodatkowo podkreśla schludny wygląd ramy. Zadbaliśmy też o linkę do późniejszego zainstalowania zdalnie regulowanej sztycy. My jak do tej pory nie spotkaliśmy szybszego i bardziej inspirującego hybrydowego hardtaila.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Commuting

Tour

Sport

Alpcross

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

Gdzie kupić

ELITE HYBRID C:62 SLT 500 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy