Czasami chciałbyś po prostu mieć nieskomplikowany rower, który nada się do wszystkiego i nie będzie sprawiał problemów. Do tego dążyliśmy podczas konstruowania Cross Hybrid Pro. Jest to wszechstronny rower hybrydowy, który świetnie sprawdzi się zarówno w miejskiej dżungli, jak i w odległych zakątkach poza miastem. Możesz go używać do dojazdów do pracy, do rekreacyjnych przejażdżek i weekendowych wypadów z rodziną. Nowoczesna, wysokiej jakości rama przeszła nasze najbardziej rygorystyczne testy bezpieczeństwa. Wyposażyliśmy ją w szerokozakresową płynnie działającą 10-biegową grupę Shimano Deore, amortyzowany widelec Suntour z funkcją blokady skoku, oraz mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, które zapewnią doskonałą kontrolę w każdych warunkach pogodowych. Cross Hybrid Pro to idealny jednoślad do codziennego użytku.

Znajdź sprzedawcę
  • zastosowanie: Sport
  • materiał ramy: Aluminium
  • rozmiar: Men: 50, 54, 58, 62; Trapeze: 46, 50, 54
  • Art. No: 230200Z

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Comfort, Gravity Casting Bracket, Double Butted, Semi-Integrated Battery
  • rozmiar Men: 50, 54, 58, 62; Trapeze: 46, 50, 54
  • widelec SR Suntour NEX-E25 HLO, 63mm, Lockout
  • stery FSA Orbit Z-t-R ECO, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Integrated 1 1/2"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • gripy CUBE Performance Grip
  • przerzutka tył Shimano Deore RD-M6000-GS, 10-Speed
  • manetki Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
  • hamulce Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba FSA Metropolis Urban AL-8, 15T, 175mm
  • łańcuch KMC X10-73
  • kolor iridium´n´green
  • kaseta Shimano Deore CS-HG500, 11-42T
  • piasta przód Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • obręcze CUBE ZX20, 36H, Disc
  • opony Schwalbe Smart Sam, Active, 44x622
  • pedały CUBE PP MTB
  • siodło CUBE Active 1.1
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 31.8mm
  • bateria Bosch PowerPack 400
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • charger Bosch 2A
  • waga 21,3 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • Z 46cm
  • Z 50cm
  • Z 54cm

Szczegóły

Przede wszystkim rama Cross Hybrid Pro zachwyca geometrią gwarantującą stabilne i pewne prowadzeinie. To nie przypadek, ponieważ w CUBE nie chodzimy na skróty i każdy szczegół w tej ramie został starannie przemyślany. Na przykład odlewana grawitacyjnie, niezwykle wytrzymała osłona dla akumulatora i silnika przyczynia sie do imponujacej wydajności ramy, ale też obniżenia jej wagi. Równie ważne jest to, że umieściliśmy napęd i akumulator w optymalnej pozycji, aby zapewnić jak najlepsze prowadzenie i osiągi, a baterię można ładować bez wyjmowania jej z ramy. Zarówno wersja trapezowa, jak i męska mają wewnętrznie poprowadzone przewody, co gwarantuje sprawną zmianę biegów bez potrzeby częstego serwisowania. Nie zapominamy o wszechstronnym zastosowaniu naszego Cross Hybrid Pro, dlatego zamontowaliśmy też bagażnik i podpórkę. Nic tylko wsiadać i jechać.

Image of 2
Kategoria klasyfikacji rowerów: 2
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Tour

Sport

Technologie

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        This steerer tube design is stiffer than a conventional straight steerer and yields a more secure ride feel even in difficult terrain. Minimal flex at the front of the frame means the greatest possible steering precision. With the larger steerer, the forks become more rigid. At the same time weight is saved due to the absence of bearing shells as the lower bearing is fully integrated into the head tube. On all of our CUBE carbon models the upper bearing shells are also directly in the frame, so that once more a few grams are saved and the energy transfer is very direct.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.

  • Icon of CUBE technology Aluminium Superlite
      • Aluminium Superlite
      • Aluminium Superlite

        Extremely high tensile strength heat-treated 7005 aluminium alloy is developed for the highest requirements. It is very stiff, fatigue resistant, corrosion resistant and has high elongation. Our Superlite tubes are double butted, giving very light tubesets with a high level of stiffness.

  • Icon of CUBE technology Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand

        The Easy Mount Kick Stand is a new system developed and designed by CUBE. The base of the stand is mounted from below to a fitting plate integrated to the frame and fixed with a through bolt. This kick stand is extremely stiff and solid through the enlarged contact areas between base and frame which gives a stable stand even with loaded panniers.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        To protect our high-end aluminium frames from damage, they are built with the CUBE Frame Save System replaceable derailleur hanger. The mounting thread is in the hanger and not in the frame as usual. In case of a crash, this hanger can be easily and quickly replaced by a new one.

  • Icon of CUBE technology Smooth Welded
      • Smooth Welded
      • Smooth Welded

        This elaborate procedure with doubled weld seams has two advantages: On the one hand, it improves the firmness of theweld seams and minimizes the load peaks on the tube welds through energy flow and on the other hand, it helps the frameto a better and more organic look due to the smooth and hardly noticeable welds.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        The “engine” is the critical part of an Ebike because of its weight and its junction to the regular drivetrain. These factors present a real challenge for the frame design. This is why CUBE developed an innovative new frame construction for the new Ebike generation: simultaneously being the cradle for the electric motor, the pivot for the rear link and the seat of the shock eyelet, the very complex area of the bottom bracket is made of two forged halves. The groove in the front section together with the specially formed down tube is home for the power pack which in this way has a very low position in the frame triangle. The positive outcome is an extremely low center of gravity supporting an agile riding characteristic while achieving a super rigid bottom bracket area.

  • Icon of CUBE technology Efficient Comfort Geometry
      • Efficient Comfort Geometry
      • Efficient Comfort Geometry

        With our specially designed Efficient Comfort Geometry, long distances can be covered easily. Trips with the family, tours with friends or a journey of months - explore the world and life in a new way with our travel series geometry.

Gdzie kupić

CROSS HYBRID Pro 400

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy