Jeżeli chcesz śmiało pokonywać duże odległości w terenie, potrzebujesz roweru, który sprosta temu wyzwaniu. Poznaj Sting Hybrid 140 SL, nasz e-rower all-mountain zaprojektowany specjalnie dla kobiet. Dzięki eleganckiej i proporcjonalnej ramie, niezawodnemu i wydajnemu napędowi Bosch CX oraz najwyższej jakości komponentom jest to idealny wybór na długie wypady off-roadowe. Szeroki zakres przełożeń Shimano XT sprawia, że każdy podjazd będzie w twoim zasięgu, podczas gdy mocne hydrauliczne hamulce tarczowe XT z 4 tłokami z przodu pozwolą zachować kontrolę przy każdym zjeździe. Widelec Fox 34 Rhythm oraz tłumik Float DPS EVOL absorbują wszelkie nierówności na szlaku, a przyczepne i wygodne opony Schwalbe o szerokości 2,6" gwarantują pełnię kontroli w każdej sytuacji.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, Triple Butted, Efficient Trail Control 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, Tuned Drive Position, AXH, Full Integrated Battery
  • rozmiar 16", 18", 20"
  • widelec Fox 34 Rhythm, 2-Position Sweep-Adjust GRIP Damper, Tapered, 15x110mm, E-Bike Optimized, 140mm
  • stery FSA 1.5E ZS, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Evolution 318.20, 760mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • manetki Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach
  • hamulce Shimano XT BR-M8020/BR-M8000, Hydr. Disc Brake (203/180)
  • korba FSA CK-745, 15T, 170mm
  • łańcuch KMC X11e, EcoProTeQ
  • kolor iridium´n´mint
  • damper Fox Float DPS EVOL, 190x50mm, Open/Medium/Firm Mode
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-46T
  • piasta przód Shimano XT HB-M8010-B, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano XT FH-M8010-B, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Hans Dampf 2.60, Addix Soft, Apex, Tubeless Easy
  • pedały CUBE PP MTB
  • siodło Natural Fit Active Race WS
  • sztyca podsiodłowa CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm (16": 370x100mm, 18": 420x125mm, 20", 22": 480x150mm)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerTube 500
  • dodatki Kiox Option
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • tuleje dampera Top: 30x8mm, Bottom: 30x8mm
  • charger Bosch 4A
  • waga 23,8 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16''
  • 18''
  • 20''
  • 22''

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 18 399PLN

Szczegóły

Sting Hybrid 140 SL to e-rower, któremu trudno sie oprzeć. Z jednej strony zachwycające pewne prowadzenie, a z drugiej smukły wygląd, podkreślony przez wewnętrzne prowadzenie linek redukujące potrzebę konserwacji. Rama jest pełna inteligentnych rozwiązań. Weźmy na przykład jednoczęściową, odlewaną grawitacyjnie rurę główną, która mieści zarówno akumulator, jak i silnik Bosch, które są w ten sposób bezpiecznie chronione przed brudem i wodą i mogą w pełni wykorzystać swój potencjał poprzez optymalną integrację. Akumulator można ładować bez wyjmowania z ramy, jednak oczywiście bardzo łatwo można go zdemontować. Jednocześnie dolna rura jest niezwykle sztywną i stabilną podstawą całej ramy, a wraz ze stożkową główką ramy, naszą geometrią Agile Trail oraz tylną piastą Boost zapewnia precyzyjne sterowanie oraz bezpieczne i przewidywalne prowadzenie. I wreszcie dzięki inteligentnej integracji baterii udało nam się stworzyć miejsce na dodatkowy uchwyt na butelkę na ramie. W ten sposób zawsze będziesz miała pod dostatkiem płynów podczas dłuższych przejażdżek. Piękno, jak widać, sięga głebiej.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

  • Icon of CUBE technology Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming
      • Advanced Hydroforming

        Wszystkie modele HPA są zbudowane przy użyciu technologii Advanced Hydroforming. Zwykłe hydroformowanie nie pozwala na uzyskanie żądanych kształtów i innych technicznych zalet. Ten sposób produkcji redukuję liczbę spawów, co pozwala zmniejszyć wagę i zwiększyć wytrzymałość ramy.

  • Icon of CUBE technology High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium
      • High Performance Aluminium

        W naszych najwyższych modelach używamy aluminium High Performance 7005. Potrójne lub czasem nawet poczwórne cieniowanie sprawia, że rury mają różne grubości ścianek. Aluminiowe rury są wzmocnione tam gdzie trzeba i lżejsze w miejscach mniej obciążonych. Dodatkowo nadajemy im specjalne kształty w technologii hydroformowania aby lepiej poradziły sobie z działającymi na nie siłami i były jeszcze sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Smooth Welded
      • Smooth Welded
      • Smooth Welded

        Ten zaawansowany proces podwójnych spoin ma dwie zalety: zwiększa trwałość spoin i minimalizuje ryzyko powstania maksymalnych obciążeń w miejscach połączeń, a poza tym nadaje ramie lepszy i bardziej naturalny wygląd.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

STING HYBRID 140 SL 500 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy