Oto prawdziwy rower górski, z dodatkową porcją mocy. Oferuje wszystkie możliwości i elastyczność roweru górskiego w połączeniu z nieskomplikowaną obsługą i niezrównaną wydajnością napędu Bosch CX. Dzięki temu e-rowerowi poczujesz prawdziwą przyjemność z jazdy na rowerze górskim. Elegancki wygląd, wygodne prowadzenie, niezawodne komponenty, gładka praca napędu Bosch - to w skrócie główne zalety, do których CUBE zdążył nas już przyzwyczaić. Widelec Suntour XCM pomaga w niwelowaniu nierówności na szlaku, a przyczepne opony i mocne hydrauliczne hamulce Shimano zapewniają skuteczne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. 9-biegowy napęd Shimano pracuje w pełnej harmonii z silnikiem Boscha pomagając w pokonywaniu najbardziej stromych podjazdów. Dodatkowo, dzięki naszemu systemowi Size Split na pewno każdy znajdzie dla siebie odpowiednią kombinację rozmiaru ramy i koła.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama Aluminium Superlite, Gravity Casting, Agile Ride Geometry, Tapered Headtube, Internal Cable Routing, Semi-Integrated Battery
  • rozmiar Size Split: 27.5: 14", 16" // 29: 17", 19"
  • widelec SR Suntour XCM Coil, 100mm
  • stery FSA Orbit 1.5B ZS, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Rise Trail Bar, 680mm
  • gripy Natural Fit GRIP All Terrain
  • przerzutka tył Shimano Deore RD-M592-SGS, 9-Speed
  • manetki Shimano SL-M3000, Rapidfire-Plus
  • hamulce Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba FSA CK-745, 15T, 175mm
  • łańcuch KMC X9
  • kolor black´n´mint
  • kaseta Shimano CS-HG200, 11-34T
  • piasta przód Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
  • obręcze CUBE EX21, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Rapid Rob, Active, 2.25
  • pedały CUBE PP MTB
  • siodło Natural Fit Active WS
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 30.9mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • bateria Bosch PowerPack 500
  • dodatki
  • silnik Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz Bosch Purion
  • opona przód Schwalbe Tough Tom, Active, 2.25
  • charger Bosch 2A
  • waga 21,9 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 14''
  • 16''
  • 17''
  • 19''

Szczegóły

Sercem każdego roweru jest jego rama. I właśnie dlatego przywiązujemy taką wagę do szczegółów, bez względu na serię. Rama Access Hybrid ONE jest wyjątkowo sztywna, świetnie się prowadzi i przeszła nasze rygorystyczne testy bezpieczeństwa. Kluczem do dobrego wyglądu jest w tym przypadku elegancka rura główna i suport, które razem mieszczą baterię i napęd. Dzięki wykorzystaniu technologii odlewania grawitacyjnego byliśmy w stanie stworzyć dla Access Hybrid ONE niezwykle sztywny i mocny kręgosłup. W połączeniu ze stożkową główką ramy osiągnęliśmy doskonałą precyzję sterowania. Wewnętrzne prowadzenie linek oznacza znakomite działanie przerzutek praktycznie bez potrzeby serwisowania. Możesz sie skoncentrować na czerpaniu przyjemności z jazdy.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

Technologie

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand
      • Easy Mount Kickstand

        Easy Mount Kickstand to nowy system mocowania nóżki opatentowany przez CUBE. Specjalny kształt mocowania nóżki w tylnym trójkącie pozwala na uzyskanie dużej powierzchni przylegającej przy użyciu tylko jednej śruby do montażu. Całość jest bardzo sztywna, co pozwala na stabilne postawienie roweru nawet w przypadku, gdy bagażnik czy też sakwy są załadowane.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position
      • Tuned Drive Position

        Wbrew ogólnym zasadom montowania silnika napędu Bosch obróciliśmy silnik o 6° do góry, co pozwala na uzyskanie niższej pozycji haka przerzutki a co za tym idzie także łańcucha, co znacznie zmniejsza możliwość jego udeżania o ramę. Sportowy i lekki wygląd tego rozwiązania traktujemy jako pozytywny efekt uboczny.

  • Icon of CUBE technology Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position
      • Optimal Drive Position

        Uzyskanie jak najniższego środka ciężkości roweru to największe wyzwanie podczas projektowania hybryd. Ekstremalnie sztywne połączenie suportu z resztą ramy jest łożem do montażu elektrycznego silnika, punkt obrotu tylnego wachacza i niższy punkt mocowania dampera składają się na uzyskanie porządanego efektu. Wyżłobienie w dolnej rurze ramy mieści baterię napędu, dzięki czemu ona również jest umieszczona bardzo nisko w głównym trójkącie.

Gdzie kupić

ACCESS HYBRID ONE 500

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy