Kiedy wyrobiłeś niezliczone kilometry, trenowałeś z harmonogramem wyznaczonym w kalendarzu, aby przygotować się na nadchodzący sezon powinieneś mieć rower, który spełni twoje wysokie wymagania. I tu wkracza CUBE AMS 100 C: 68 SL 29, który jest stworzony do trudnych warunków wyścigowych i poradzi sobie nawet przy największym obciążeniu, tak abyś mógł w pełni zrealizować swój potencjał. Rama ustanawia nowe standardy lekkości i sztywności. Niezrównane komponenty, w jakie wyposażyliśmy naszego AMS 100 C: 68 SL 29 to m.in. amortyzatory Fox z powłoką Kashima, lekkie i wytrzymałe wyposażenie kokpitu Newmen oraz zupełnie nowy napęd Shimano XTR 1x12 z kasetą 10-51 zębów. Ten rower został stworzony do ambitnych wyścigów.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:68 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG, ERC, FSP 4-Link, Boost 148, AXH
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec Fox 32 Float SC FIT4 Factory, 2-Position Remote Lever, Tapered, 15x110mm, 100mm, Kashima Coated
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.2, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced 318.0, Carbon, 740mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XTR RD-M9100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed
  • manetki Shimano XTR SL-M9100-I Direct Attach
  • hamulce Shimano XTR BR-M9100, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba Shimano XTR FC-M9100-1, Boost, 32T, 175mm
  • łańcuch Shimano CN-M9100
  • kolor teamline
  • damper Fox Float DPS Factory Remote EVOL, 165x38mm, 2-Position Remote Lever, Kashima Coated
  • kaseta Shimano XT CS-M9100, 10-51T
  • piasta przód Shimano XTR HB-M9110-BS, 15x110mm, Straight-Pull
  • piasta tył Shimano XTR FH-M9110-BS, 12x148mm, Straight-Pull
  • obręcze Newmen Evolution SL X.A.25, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Racing Ralph, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • siodło Natural Fit Nuance MTB
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 31.6mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 34.9mm
  • opona przód Schwalbe Racing Ray, Addix Speedgrip, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • tuleje dampera Front: 30x8mm, Rear: 30x8mm
  • waga 10,4 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 22 999PLN

Szczegóły

Od ponad piętnastu lat konstruujemy szybkie i zwrotne ramy do rowerów cross-counrty z pełnym zawieszeniem. Całe nasze doświadczenie wykorzystaliśmy przy AMS 100 C:68 SL. Począwszy od sztywnego tylnego trójkąta z piastą Boost 148 i stożkowej główki ramy, które mają decydujące znaczenie dla najwyższej wydajności pedałowania i niewiarygodnej precyzji sterowania, po superlekką konstrukcję wykonaną z włókna węglowego C:68 przy wykorzystaniu technologi Advanced Twin Mold - wszystko służy jednemu celowi: szybkiemu i sprawnemu pokonaniu trasy XC. Kompatybilność z Di2 świadczy o naszej dalekowzroczności. Wewnętrzne prowadzenie linek gwarantuje płynną zmianę biegów nawet na najbardziej błotnistej trasie, a zakryte śruby i punkty obrotu podkreślają szlachetny wygląd.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology Efficient Ride Control
      • Efficient Ride Control
      • Efficient Ride Control

        W technologii Efficient Ride Control położyliśmy nacisk na zapewnienie identycznej, optymalnej pozycji jazdy niezależnie od wielkości rowerzysty. Dodatkowo zoptymalizowaliśmy przenoszenie siły napędowej w stosunku do wygodnej pozycji prowadzenia roweru.

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

Gdzie kupić

AMS 100 C:68 SL 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy