Poznaj nowego Stereo 150 C:68 TM 29 - rower, który zrewiduje twoje oczekiwania względem maszyn enduro. Całkowicie nowa rama z naszego włókna weglowego C:68 jest podstawą do nadzwyczajnego, wszechstronnego wyścigowego all-roundera, który wspina sie po stromych podjazdach w górę prawie tak szybko jak zjeżdża z powrotem w dół. Widelec Fox 36 HSC i damper Float X2 tworzą zgrany zespół, a szerokozakresowy, niezawodny Sram GX Eagle 12 zapewnia efektywny transfer mocy na koła Newmen poprzez karbonową korbę X1. Wyposażyliśmy naszego mistrza w regulowaną sztycę Fox Transfer z powłoką Kashima, więc będziesz gotowy do najbardziej technicznego i stromego zjazdu w kilka sekund. Stereo 150 C:68 TM 29 gwarantuje, że poradzisz sobie z każdą górą szybciej, płynniej i w dobrym stylu.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:68 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ATG, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost 148, AXH
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec Fox 36 Float FIT GRIP2 Factory, Tapered, 15x110mm, 160mm, Kashima Coated
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Race Face Aeffect R 35
  • kierownica Race Face Turbine R 35, 780mm
  • gripy SDG Slater
  • przerzutka tył Sram GX Eagle, 12-Speed
  • manetki Sram GX Eagle Trigger
  • hamulce Sram Code R, Hydr. Disc Brake (200/180)
  • korba Sram X1 Carbon Eagle 30T, 175mm
  • łańcuch Sram GX Eagle
  • kolor grey´n´orange
  • damper Fox Float X2 Factory, 185x55mm Trunnion Mount, High/Low Speed Rebound & Compression w/ 2-Position Lever, Kashima Coated
  • kaseta Sram XG-1275, 10-50T
  • koła Newmen Evolution SL A.30, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Hans Dampf, Addix Soft, Kevlar, Super Gravity, Tubeless Easy, 2.35
  • siodło SDG FLY MTN 2
  • sztyca podsiodłowa Fox Transfer Factory 31.6mm, Kashima coated, 457x150mm (409x125mm for smallest frame size)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • opona przód Schwalbe Magic Mary, Addix Soft, Kevlar, Super Gravity, Tubeless Easy, 2.35
  • tuleje dampera Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22x8mm
  • chain guide MRP SXG Chain Guide
  • waga 13,9 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 20 699PLN

Szczegóły

Niesamowite, że naszym inżynierom udało się zrealizować projekt, który na początku wydawał się niemożliwy. Opracowali kąt główki ramy specjalnie dostosowany do widelca ze skokiem 160mm, co przełożyło się na pewne i przewidywalne prowadzenie, bez względu na to jak stromy jest podjazd czy zjazd. Zwinność i efektywne wspinanie się mają swoje źródło w kącie rury podsiodłowej 75.5 ° w połączeniu z krótkim, 435-milimetrowym tylnym widelcem przy wsparciu tylnej piasty 148 zapewniającej dodatkową porcję sztywności. Wewnętrznie poprowadzone przewody umożliwiają łatwą konwersję do konfiguracji napędu 2x. W standardzie jest mocowanie ISCG05 dla prowadnicy łańcucha. Rama naszego Stereo 150 C:68 TM 29 została wykonana z najwyższej jakości włókna węglowego C:68, ukształtowanego w piękne, super schludne i czyste linie. Elegancki wahacz i mocowanie trunnion dla dampera dopelniają całości. Ten rower naprawdę podoła każdemu wyzwaniu.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

Gdzie kupić

STEREO 150 C:68 TM 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy