Kolorystyka Teamline już na linii startu ostrzega Twoich konkurentów, że ten rower należy traktować poważnie. Jego rama skonstruowana jest z najlepszych włókien węglowych C:68 i wyposażona w komponenty najwyższej klasy. Grupa Shimano 1x12 XTR oznacza legendarną już płynność zmiany biegów i szeroki zakres przełożeń, dzięki czemu jesteśmy przygotowani na każdą sytuację. Widelec Fox oferuje wyjątkowe opcje konfiguracji i świetne tłumienie nierówności przy niskiej wadze. Karbonowe elementy kokpitu Newman oraz przyczepne opony Schwalbe zapewniające szybkie przyspieszenie dopełniają całości tego najwyższej jakości zestawu. Gotowy na pobicie swojej życiówki? Elite C:68 SL niewątpliwie jest.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:68 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG2, Tapered Headtube, PressFit BB, 12x142mm, Integrated Cable Routing, Dropper Post Ready
  • rozmiar 15", 17", 19", 21", 23"
  • widelec Fox 32 Float SC FIT4 Factory, Tapered, 15x110mm, Kashima Coated, 100mm, 2-Position Remote Lever
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced 318.0, Carbon, 740mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XTR RD-M9100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed
  • manetki Shimano XTR SL-M9100-I Direct Attach
  • hamulce Shimano XTR BR-M9100, Hydr. Disc Brake
  • korba Shimano XTR FC-M9100-1, Boost, 34T, 175mm
  • łańcuch Shimano CN-M9100
  • kolor teamline
  • kaseta Shimano XTR CS-M9100, 10-51T
  • koła Newmen Evolution SL A.25, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • piasta przód Shimano XTR HB-M9110-B, 28-Loch, Center-Lock , QR-15 , Boost
  • piasta tył Shimano XTR FH-M9110, 28-Loch, Center-Lock, Through Axle
  • obręcze Newmen Evolution SL A.25, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Racing Ralph, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • siodło Natural Fit Nuance SL
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Superlight, 31.8mm
  • opona przód Schwalbe Racing Ray, Addix Speedgrip, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • waga 9,2 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 20 699PLN

Szczegóły

Dlaczego jesteśmy szczególnie dumni z Elite C: 68 SL? Łączy w sobie wyjątkową sztywność - dla maksymalnej wydajności pedałowania i pierwszorzędnej precyzji sterowania - z niebywale niską wagą i zaskakującym komfortem. To wszystko za sprawą zastosowania najwyższej jakości włókien karbonowych C:68 i technologii produkcji Advanced Twin Mould. Wykorzystaliśmy tutaj najnowsze rozwiązania: stożkową główkę ramy ze zintegrowanymi osłonami łożysk karbonowych, suport PressFit, piastę przelotową 12 mm oraz wewnętrzne prowadzenie przewodów. A wygoda? Zawdzięczamy ją smukłej sztycy 27,2 mm oraz wąskim, pochłaniajacym wibracje górnym rurom tylnego widelca. Pomysleliśmy o każdym szczagóle. Tobie zostawiliśmy tylko pedałowanie...

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Tour

Sport

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

Gdzie kupić

ELITE C:68 SL

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy