Seria Reaction to Formuła 1 pośród rowerów górskich CUBE. A Reaction C:62 jest lekki, sztywny, responsywny i skonstruowany w jednym celu: jak najszybszego przedostania się z punktu A do B. Aby to osiągnąć, włożyliśmy w ten rower całe nasze doswiadczenie z zakresu w konstrukcji ram karbonowych. Nasza nowa rama, wyposażona w szybkie koła 29 cali, wykorzystuje technologię karbonową C:62, a jej schludny design udało sie osiągnąć między innymi dzięki kilku zgrabnym komponentom, jak tylna oś piasty Boost 148 i wewnętrzne prowadzenie przewodów dla regulowanej sztycy. Reactionowi C:62 uzbrojonemu w płynnie działający, łatwo regulowany amortyzowany widelec RockShox, zestaw kół CUBE i elegancką, niezawodną grupę napędu Shimano SLX i XT 2x11 brakuje tylko jednego elementu: ciebie. j

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG2, Tapered Headtube, PressFit Boost BB, Integrated Cable Routing, Boost 148, Dropper Post Ready
  • rozmiar 15", 17", 19", 21", 23"
  • widelec RockShox Recon Silver TK AIR, 100mm, PopLock
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Flat Race Bar, 720mm
  • gripy CUBE Performance Grip
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano XT FD-M8020-E, E- Type, Side Swing
  • manetki Shimano SLX SL-M7000
  • hamulce Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba Shimano XT FC-M8000-B2, Boost, 36x26T, 175mm
  • łańcuch KMC X11
  • kolor blue´n´lime
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-42T
  • piasta przód Shimano Deore HB-M6000, Centerlock
  • piasta tył Shimano Deore FH-M6010-B, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze CUBE EX21, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Rapid Rob, Active, 2.25
  • siodło Natural Fit Active Race
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 31.8mm
  • opona przód Schwalbe Tough Tom, Active, 2.25
  • waga 12,2 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 6 699PLN

Szczegóły

Aby osiągnąć maksylną wydajność każdy szczegół musi być dokładnie przemyślany. Nasz zespół inżynierów zaczął od krótkich tylnych widełek, sztywnej tylnej osi przelotowej Boost i stożkowej główki ramy z przodu. Co zyskalismy? Imponujące przenoszenie siły pedałowania, wyjątkową precyzję sterowania i szybkość reakcji. Nie zapomnieliśmy też o wygodzie: smukła sztyca podsiodłowa i wąskie górne rurki tylnego trójkąta minimalizują wstrząsy i pozwalają cieszyć sie jazdą jeszcze dłużej. Wewnętrzne prowadzenie przewodów zapewnia czysty, schludny wygląd i płynną zmianę biegów. Ułatwiliśmy też opcjonalne dodanie zdalnie regulowanej sztycy poprzez wewnętrzne poprowadzenie przewodów. Z suportem PressFit i zintegrowanym łożyskiem sterowym nasza rama jest tak lekka, jak to tylko możliwe. W końcu w tym wypadku mniej znaczy więcej. Mniejsza waga równa sie większa prędkość.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Tour

Sport

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

Gdzie kupić

REACTION C:62

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy