Projektując Reaction C:62 ONE chcieliśmy osiągnąć coś wyjątkowego. Począwszy od udowodnionych już wysokich osiągów, poprzez elegancką, lekką i niezawodnie szybką ramę cross country z włókna węglowego C:62, a kończąc na wymarzonej liście komponentów. W centrum uwagi jest nowa grupa Shimano XTR 1x12, która zapewnia szeroki wachlarz przełożeń, precyzję zmiany biegów i płynność działania, jakiej można oczekiwać po najwyższej klasy osprzęcie Shimano. Świetne uzupełnienie stanowią hamulce XTR gwarantujące pewne spowolnienie, a piasty Shimano MT900 świetnie współpracują z lekkimi i mocnymi obręczami Newmen. Kokpit Newman z karbonową kierownicą i sztycą podsiodłową pozwolił obniżyć wagę, a widelec Fox 32 Stepcast sprawia, że koło porządnie trzyma sie nawierzchni, dzięki czemu masz zawsze kontrloę nad rowerem. Jeżeli przekonaliśmy cię, że Reaction C:62 ONE to wymarzony race'owy sprzęt XC to tylko dlatego, że tak właśnie jest.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG2, Tapered Headtube, PressFit Boost BB, Integrated Cable Routing, Boost 148, Dropper Post Ready
  • rozmiar 15", 17", 19", 21", 23"
  • widelec Fox 32 Float SC Performance, Tapered, 15x110mm, 100mm, 2-Position Remote Lever
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced SL 318.0, Carbon, 740mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XTR RD-M9100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed
  • manetki Shimano XTR SL-M9100-I Direct Attach
  • hamulce Shimano XTR BR-M9100, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba Shimano XTR FC-M9100-1, Boost, 32T, 175mm
  • łańcuch Shimano CN-M9100
  • kolor carbon´n´pinetree
  • kaseta Shimano XTR CS-M9100, 10-51T
  • koła Newmen Evolution SL A25, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x142mm, Tubeless Ready
  • piasta przód Shimano HB-MT900-BS, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył Shimano FH-MT900-BS, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze Newmen Evolution SL X.A.25, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Racing Ralph, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • siodło Natural Fit Active Race
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 31.8mm
  • opona przód Schwalbe Racing Ray, Addix Speedgrip, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • waga 9,5 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

Szczegóły

W CUBE wiemy, jak wykorzystać nasze doświadczenie w budowaniu najlepszych karbonowych ram. Dzięki połączeniu sprytnej konstrukcji z najwyższej jakości włóknem weglowym C:62 udało nam się wykorzystać jak najwięcej wyjątkowych właściwości tego materiału. Proces produkcji ramy jest precyzjynie kontrolowany poprzez naszą sprawdzoną technologię Twin Mold. Dolna rura o szerokim przekroju, stożkowa główka ramy, tylna piasta Boost tworzą zgrany zespół, który pozwala na niezwykle wydajne przenoszenie siły pedałowania. Jednoczesnie wąskie rury tylnego trójkąta i smukła sztyca 27,2 mm pozwalają na niwelowanie nierówności nawierzchni, dzięki czemu możesz dłużej pojeździć. Wewnętrzne prowadzenie przewodów zapewnia sprawną i gładką pracą przełożeń, nawet w trudnych, błotnistych warunkach, a ty możesz skupić się na trenowaniu i wyścigach zamiast mysleć o serwisowaniu.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Tour

Sport

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

Gdzie kupić

REACTION C:62 ONE

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy