Jeżeli szukasz najlepszego i najlżejszego wyścigowego hardtaila to właśnie go znalazłeś. Dzięki lekkiej, zwinnej i reponsywnej ramie z karbonu C:62 i niezrównanej pod względem jakości liście komponentów Reaction C:62 SLT znajdzie się na szczycie twojej listy życzeń. Dopracowana w najmniejszym szczególe rama, czuła geometria, harmonijnie współpracująca z precyzyjnym napędem Sram Eagle 1x12 i mocnymi hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, widelcem pneumatycznym RockShox SID i lekkim, sztywnym i wytrzymałym zestawem kół Newman. To wszystko składa się na niesamowity wyścigowy pakiet, na którym możesz polegać w każdej sytuacji, bez względu na to czy idziesz pościgać się z kolegami czy walczysz o kolejne podium.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG2, Tapered Headtube, PressFit Boost BB, Integrated Cable Routing, Boost 148, Dropper Post Ready
  • rozmiar 15", 17", 19", 21", 23"
  • widelec RockShox SID RL, Fast Black, Tapered, 15x110mm, 100mm, OneLock
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced 318.0, Carbon, 740mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5, 1-Clamp
  • przerzutka tył Sram XO1 Eagle, 12-Speed
  • manetki Sram XO1 Eagle Trigger
  • hamulce Sram Level TL, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba Sram X1 Carbon, 34T, 175mm
  • łańcuch Sram PC-XO1 Eagle
  • kolor carbon´n´black glossy
  • kaseta Sram XG-1295, 10-50T
  • koła Newmen Evolution SL A.25, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Racing Ralph, Addix Speed, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • siodło Natural Fit Active Race
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 31.8mm
  • opona przód Schwalbe Racing Ray, Addix Speedgrip, Kevlar, 2.25, LiteSkin
  • waga 9,7 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 13 799PLN

Szczegóły

Dążenie do perfekcji to credo inżynierów CUBE'a. I widać to w naszym modelu Reaction C:62 STL, począwszy od najwyższej jakości ramy z karbonu C:62, w której konstruktorzy idealnie połączyli formę i funkcję. Dzięki tylnej osi przelotowej Boost, suportowi PressFit i stożkowej główce ramy otrzymaliśmy wyjątkową sztywność boczną, a to oznacza precyzyjne sterowanie i jeszcze bardziej wydajne przenoszenie mocy. Smukła sztyca podsiodłowa 27,2 mm i wąskie górne rurki tylnego trójkąta tłumią drgania, zapewniając długotrwały komfort, nawet przy pełnej poświęcenia jeździe. Wewnętrzne prowadzenie przewodów zapewnia sprawną i gładką pracą przełożeń nawet w niesprzyjających warunkach pogodowych. Całosci dopełnia nasza geometria Agile Ride, dzięki której Reaction C: 62 SLT zapewnia rewelacyjne wrażenia podczas jazdy. Nic, tylko pedałować.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Tour

Sport

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

Gdzie kupić

REACTION C:62 SLT

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy