Etykieta SL zawsze oznacza specjalny rower - tak jest też w przypadku Agree C: 62. Geometria zorientowana na prędkość, super sztywna rama z włókna węglowego, która zapewnia dużo komfortu, rewelacyjny osprzęt Ultegra Di2 do intuicyjnego przełączania biegów i mocnego hamowania zapewnia, że ??każdy zainwestowany wat mocy jest przetwarzany bezpośrednio na napęd. To jest jedyny cel Agree C:62: jazda z maksymalną prędkością.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Advanced Twin Mold Technology Aero Frame, Direct Mount Caliper Brake, Road Aero Endurance Geometry
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology, Aerodynamic Direct Mount Caliper Brake, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Shimano Ultegra Di2 RD-8050-DGS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra Di2 FD-R8050-F
  • hamulce Shimano Ultegra BR-R8010, Direct Mount
  • korba Shimano Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • kolor grey´n´flashyellow
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano Ultegra Di2 ST-R8050
  • kaseta Shimano Ultegra CS-R8000, 11-32T
  • koła Fulcrum Racing 44 Aero, QR/QR
  • opony Conti Grand Prix 4000S II Kevlar, 25-622
  • siodło Selle Royal Asphalt
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
  • waga 7,6 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 13 799PLN

Szczegóły

Super lekka rama wyścigowa nie tylko wygląda na szybką, ona jest szybka. I to nie przypadek, bo tak jak w przypadku wszystkich naszych rowerów, została dopracowana w najmniejszych szczegółach. Najnowocześniejszą karbonową ramę uzupełnia dopasowany karbonowy widelec CSL Evo, który zarówno poprawia aerodynamikę roweru, jak i jeszcze bardziej zmniejsza wagę całkowitą. Zintegrowane mocowanie siodełka nie tylko świetnie wygląda, ale jest także ważnym elementem układu aerodynamicznego Agree C: 62 SL. Dla maksymalnej sztywności wykorzystaliśmy stożkową główkę, suport PressFit oraz odpowiednio wyprofilowaną rurę główną i tylne widełki. Każdy wat jest przekształcany bez opóźnień w pełny napęd. Oczywiście pomyśleliśmy również o komforcie: wąskie górne rury tylnego trójkąta, smukła sztyca i widelec z włókna węglowego sprawiają, że ten rower jest równie wygony, co szybki. Linki poprowadziliśmy wewnątrz ramy, aby zapewnić uporządkowany wygląd i ograniczyć potrzebę konserwacji.

Image of 1
Kategoria klasyfikacji rowerów: 1
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

  • Icon of CUBE technology Aerodynamic System
      • Aerodynamic System
      • Aerodynamic System

        Aerodynamika roweru skupia się na dwóch najważniejszych punktach: idealnym ukształtowaniu rur, które mają niskie opory powietrza oraz optymalnej pozycji jazdy niezależnie od infywidualnych ustawień roweru.

Gdzie kupić

AGREE C:62 SL

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy