Attain GTC SL to mistrzowska kombinacja estetyki i funkcjonalności. Ten wysokiej klasy rower wyścigowy łączy wyjątkowy komfort i duże przyspieszenie z zaawansowaną technologicznie ramą karbonową wyposażoną w niezawodny, najnowszy hamulec tarczowy. Brzmi jak najlepsza i najszybsza maszyna o dużej wytrzymałości? Tak nam się wydaje. Nieporównywalne biegi Shimano Ultegra, nowe kompaktowe, eleganckie hamulce tarczowe Shimano 105 i zestaw kół Fulcrum Racing 66 harmonijnie współgrają z elegancką i zaskakująco wygodną ramą z włókna węglowego. Wydajność, komfort i osiągi: to wszystko Attain GTC SL Disc ma w genach.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama GTC Monocoque Twin Mold Technology, Flat Mount Disc, Road Comfort Geometry, AXH, 12x142mm
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Race Disc, Full Carbon, Flat Mount, 1 1/8" - 1 1/4" Tapered, 12x100mm
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Wing Race Bar
  • przerzutka tył Shimano Ultegra RD-R8000-DGS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra FD-R8000-BM, 31.8mm
  • hamulce Shimano 105 BR-R7070, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160)
  • korba Shimano Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • łańcuch Shimano CN-HG600-11
  • kolor carbon´n´grey
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano 105 ST-R7020
  • kaseta Shimano 105 CS-R7000, 11-32T
  • koła Fulcrum Racing 66 DB
  • opony Conti Grand Sport Race SL, 28-622
  • siodło Natural Fit Nuance Race
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 31.8 mm
  • waga 8,5 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 9 199PLN

Szczegóły

Zoptymalizowanie konstrukcji ramy pod hamulce tarczowe wymaga dużej wiedzy i umiejętności. Na wstępie wybralismy osie 12 mm z przodu i z tyłu, aby zwiększyć sztywność ramy. Musieliśmy również specjalnie dostosować karbonowy widlec, tak aby razem ze stożkową główką stworzył sztywną konstrukcję i zapewnił precyzję sterowania. Widelec współpracuje z aerodynamicznymi górnymi rurami Flex w tylnym trójkącie, aby skutecznie tłumić wibracje, które w przeciwnym razie doprowadziłyby do typowego zmęczenia spowodowanego długą trasą lub słabszą nawierzchnią. W ten sposób kolarz może cieszyć się płynną jazdą i niewiarygodną wydajnością. Wewnętrznie poprowadzone przewody pasują do eleganckiego wyglądu ramy oraz ograniczają potrzebę konserwacji, zapewniając długotrwałą precyzję zmianę przełożeń. Można zamontować pełnej długości błotniki, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Dodaliśmy tę opcję, ponieważ wiemy, że zaprawieni kolarze nie lubią moknąć podczas długich treningów.

Image of 1
Kategoria klasyfikacji rowerów: 1
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Twin Mold Technology
      • Twin Mold Technology
      • Twin Mold Technology

        Technologia Twin Mold zapewnia idealną kontrolę nad procesem formowania rur w najbardziej obciążonych miejscach ramy. Gwarantuje też wysoką sztywność o najlepszą jakość wykonania.

  • Icon of CUBE technology Gran Turismo Composite
      • Gran Turismo Composite
      • Gran Turismo Composite

        Projektując ramy karbonowe GTC i HPC oprócz oczywiście testów wytrzymałości, bezpieczeństwo i komfort są dla nas najważniejsze. Przy użyciu zmodyfikowanych włókien w miejscach najbardziej narażonych na obciążenia rama wciąż jest elastyczna i komfortowa dzięki elastycznym rurom. Wewnętrzne i zewnęrzne formowanie rur gwarantują użycie odpowiedniej ilości materiału do produkcji.

Gdzie kupić

ATTAIN GTC SL Disc

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy