Cyclocross bywa brutalny. Dlatego potrzebujesz roweru jak Cross Race C: 62 SL. Ma karbonową ramę, widelec z włókna węglowego i komponenty, które radzą sobie w trudnych cyklocrossowych warunkach wyścigów. Zachwyca swoją niską wagą, doskonałą wydajnością i doskonałym prowadzeniem - a to ważne składniki sukcesu. Nasi konstruktorzy oszczędzili jeszcze więcej masy dzięki kokpitowi Newmen Advanced, kołom Newmen Evolution SL R.32 i super lekkiemu mechanizmowi korbowemu Easton. Hydrauliczne hamulce tarczowe Sram Force zapewniają maksymalną siłę hamowania, napęd Force 1x11 niezwykle płynną zmianę biegów. Takiej kombinacji nic nie pobije.

Znajdź sprzedawcę
  • zastosowanie: Cyclo Cross
  • materiał ramy: Carbon
  • rozmiar: 50, 53, 56, 58, 61
  • Art. No: 288500

Komponenty

  • rama CUBE C:62 Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing, Flat Mount Disc, 12x142mm, AXH
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 61
  • widelec CUBE Cross Race Disc C:62 Technology, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, Flat Mount Disc,12x100mm
  • stery FSA Orbit Z-t, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD44mm), Bottom Integrated 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Sram Force1, 11Speed
  • hamulce Sram Force, Hydr. Disc Brake
  • korba Easton EC90SL Carbon 1X 40T
  • łańcuch Sram PC-1110
  • kolor teamline
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Sram Force HRD
  • kaseta Sram PG-1130, 11-36T
  • koła Newmen Evolution SL R.32
  • opona tył Schwalbe X-One Allround, Kevlar, 33-622
  • siodło Selle Royal Asphalt
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
  • opona przód Schwalbe X-One Bite, Kevlar, 33-622
  • waga 7,8 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 61cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 12 399PLN

Szczegóły

Wiemy, że najprostsze rozwiązanie są niejednokrotnie najlepsze. Dlatego właśnie opracowaliśmy własną prowadnicę łańcucha, dopasowaną do napędu Cross Race C:62 SL 1x11, dzięki czemu nie musisz się martwić spadającym łańcuchem w ferworze wyścigów. Jeżeli chodzi o resztę ramy to za punkt wyjścia przyjęliśmy włókna węglowe C:62 i uformowaliśmy je w możliwie najlżejszą i najsztywniejszą konstrukcję. Jest dostępna w pięciu rozmiarach, dzięki czemu nie będziesz mieć problemów ze znalezieniem takiego, który ci idealnie pasuje. Wszystkie linki poprowadziliśmy wewnątrz ramy, a wejście do wewnętrznej prowadnicy znajduje się od główki ramy. Zapewnia to płynne działanie biegów, zapewnia czysty wygląd, a nawet zmniejsza wagę. Dzięki geometrii dostosowanej do wyścigów, która pozwala na ostre jak brzytwa, zwinne prowadzenie oraz pochłaniającemu wibracje karbonowemu widelcowi, ten rower jest absolutnie rasową maszyną wyścigową.

Image of 2
Kategoria klasyfikacji rowerów: 2
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

Gdzie kupić

CROSS RACE C:62 SL

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy