Litening C:68 SL jest tak szybki, nawet na podjazdach, że aż wyciska łzy z oczu. Poważnie! Ta ultralekka i super sztywna maszyna wyścigowa przypadnie do gustu zarówno hobbystom, jak i ambitnym kolarzom biorącym udział w wyścigach. Nasi inżynierowie nie szli na żadne kompromisy, aby zbliżyć się do poziomu profesjonalnych rowerów szosowych i zmaksymalizować osiągi. Rama zbliża sie do przełamania magicznej bariery 850 gramów. Najlepszy osprzęt - w tym cała niedościgniona grupa Shimano Dura Ace i zestaw kół Mavic Ksyrium Elite przystosowany pod system bezdętkowy i znakomite karbonowe elementy kokpitu Newmen- oznaczają, że otrzymujemy pakiet doskonały.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama CUBE C:68 Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
  • rozmiar 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo C:68 Technology, 1 1/8 - 1 1/4" Tapered
  • stery FSA Orbit C33 ACB I-t Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4"
  • mostek Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
  • przerzutka tył Shimano Dura Ace RD-R9100-DSS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Dura Ace FD-R9100-BM, 31.8mm Clamp
  • hamulce Shimano Dura Ace BR-R9100
  • korba Shimano Dura Ace FC-R9100, 52x36T, 170mm (50/52cm), 172.5mm (54/56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • łańcuch Shimano CN-HG900-11
  • kolor carbon´n´flashyellow
  • owijka CUBE Grip Control
  • shift/ brake levers Shimano Dura Ace ST-R9100
  • kaseta Shimano Dura Ace CS-R9100, 11-28
  • koła Mavic Ksyrium Elite Black, QR/QR
  • opony Mavic Yksion Pro, 25-622
  • siodło Fizik Antares R7
  • sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Superlight, 31.8mm
  • waga 6,8 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 50cm
  • 52cm
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 18 399PLN

Szczegóły

W CUBE rozumiemy, że jeśli chcesz być najlepszy, nie ma miejsca na kompromisy. W przypadku ramy Litening C:68 SL osiągnęliśmy zamierzony cel - wyjątkowo niską wagę - dzięki najnowszej technologii karbonowej C:68, zoptymalizowanym kształtom rur oraz procesowi Advanced Twin Mold. Ponadto poprawiliśmy również komfort i wydajność. Rozciągnięta geometria zapewnia niewiarygodnie wydajną pozycję jazdy do szybkiego przyspieszania, ale pozwala też zachować zwrotne prowadzenie. Nasz widelec Litening C:68 łączy najwyższy komfort z niewiarygodną precyzją sterowania i bardzo niską wagą.

Image of 1
Kategoria klasyfikacji rowerów: 1
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Comfort

Endurance

Race

Technologie

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology
      • C:68 Carbon Fiber Technology

        Innowacyjna technologia C:68 pozwala nam na budowanie lepszych rowerów niż kiedykolwiek przed jej wynalezieniem. Typowa struktura włókna węglowego to 60% włókien carbonowych i 40% żywicy łączącej je w całość. Dzięki nowej technologii ułożenia włókien udało się zmieścić w strukturze aż 68% włókien, co skutkuje niższą wagą i większą sztywnością ramy.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Frame Safe System
      • Frame Safe System

        Żeby chronić nasze najlepsze, aluminiowe ramy przed częstymi uszkodzeniami zaprojektowaliśmy CUBE Frame System z wymiennym hakiem przerzutki. Gwint mocujący jest teraz w haku, a nie w ramie jak to jest w standardowym mocowaniu. Po uszkodzeniu haka można go łatwo i szybko wymienić na nowy.

Gdzie kupić

LITENING C:68 SL

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy