Nie jest tajemnicą, że kobiety są wymagające i oczekują najlepszych możliwych rozwiązań. Access C:62 SL jest absolutnie bezkompromisową konstrukcją, która sprosta wysokim oczekiwaniom. Jest szybki, lekki, zwrotny i responsywny. Każdy detal zaprojektowano tak, aby sprawić, by czas spędzony na szlaku był najlepszy w danym dniu. Do sztywnej, lekkiej i zwrotnej karbonowej ramy wręcz niegrzecznie byłoby nie dobrać najlepszego wyposażenia. Dlatego wyposażyliśmy Access C:62 SL w szerokozakresowe przełożenie SRAM Eagle 1x12, które jest bardzo intuicyjne i proste w obsłudze, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT zapewniające odpowiednią siłę hamowania w każdych warunkach pogodowych z pomocą mocnych kół Fulcrum Red 55 w zestawie z przyczepnymi oponami Schwalbe. Pneumatyczny widelec RockShox Reba ze zdalną blokadą skoku niezawodnie pochłania wszelkie nierówności na szlaku, zapewnia wiekszą prędkość, wygodę i lepszą kontrolę nad rowerem. Całość uzupełniają wysokiej jakości elementy kokpitu Newman i nasz sprytny system Size Split umożliwiający dobranie idealnej kombinacji rozmiaru ramy i kół. Jedyne co pozostało, to wybrać trasę…

Znajdź sprzedawcę
  • zastosowanie: Alpencross XC/Tour
  • materiał ramy: Carbon
  • rozmiar: Size Split: 27.5: 13,5" // 29: 15", 17", 19"
  • Art. No: 226300

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ARG2, Tapered Headtube, PressFit Boost BB, Integrated Cable Routing, Boost 148, Dropper Post Ready
  • rozmiar Size Split: 27.5: 13,5" // 29: 15", 17", 19"
  • widelec RockShox Reba RL Air, 15x110mm, Tapered, 100mm, Remote Lockout
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Evolution 318.10, 720mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5, 1-Clamp
  • przerzutka tył Sram GX Eagle, 12-Speed
  • manetki Sram GX Eagle Trigger
  • hamulce Shimano XT BR-M8000, Hydr. Disc Brake (180/160)
  • korba Sram X1 Carbon Eagle DUB 32T, 175mm
  • łańcuch Sram GX Eagle
  • kolor team ws
  • kaseta Sram XG-1275, 10-50T
  • koła Fulcrum Red 55, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Racing Ralph, Addix Performance, Kevlar, 2.25
  • siodło Natural Fit Active Race WS
  • sztyca podsiodłowa Newmen Evolution, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Varioclose, 31.8mm
  • opona przód Schwalbe Rocket Ron, Addix Performance, Kevlar, 2.25
  • waga 10,1 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 13,5"
  • 15"
  • 17"
  • 19"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 10 499PLN

Szczegóły

Rama wykonana z wysokiej jakości włókien węglowych C:62 to gwarancja, że jest ona wyjątkowo lekka, super sztywna, a rower w nią wyposażony świetnie się prowadzi.Punktem wyjścia było skrócenie tylnej części ramy i dodanie piasty przelotowej w standardzie Boost, ponieważ wydajnośc pedałowania i precyzja sterowania to podstawa dla wysokiej jakości roweru MTB. Zachowaliśmy wysoką zwrotność i wygodę, którą zapewnia geometria Agile Ride oraz smukła sztyca o średnicy 27,5 mm i wąskie górne rurki tylnego trójkąta . Suport PressFit i zintegrowane łożyska sterowe obniżają wagę, podczas gdy wewnętrznie poprowadzone przewody gwarantują niezawodność działania przełożeń zapobiegając zabrudzeniom i redukując w ten sposób potrzebę serwisowania. Zadbaliśmy też o możliwość zainstalowania zdalnie opuszczanej sztycy, abyś łatwiej mogła pokonywać strome zjazdy.

Image of 3
Kategoria klasyfikacji rowerów: 3
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Leisure

Tour

Sport

Trail

Technologie

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

Gdzie kupić

ACCESS WS C:62 SL

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy