Wielkie wyprawy wymagają roweru, który sprosta zadaniu. Wykorzystaliśmy technologie sprawdzone na trasach najtrudniejszych wyścigów MTB, żeby Sting 140 HPC Race 27,5 nigdy Cię nie zawiódł. Karbonowa rama jest już dostępna od rozmiaru 13,5 cala, co oznacza, że nie powinno byc problemu z doborem odpowiedniego rozmiaru. Rower został wyposażony w łatwy w regulacji widelec Fox 34 Rhythm i tylny amortyzator Fox Float DPS EVOL, które tworzą niepokonany zespół na wyboistym szlaku. Przyczepne opony Schwalbe Nobby Nic i hydrauliczne hamulce tarczowe Magura MT Trail zapewniają pełnię kontroli nad rowerem. Lekki zestaw kół Fulcrum Red 77 Boost jest super wytrzymały i sztywny, a napęd Shimano XT z wysokiej jakości korbą Race Face Aeffect pozwoli Ci znaleźć odpowiedni bieg w każdej sytuacji. Podsumowując, Sting 140 HPC Race 27.5 jest przepustką do coraz dłuższych i śmielszych wypraw. Dostarczy też więcej radości, zarówno na krętych górskich szlakach, jak i na szybkich sigletrackach.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama HPC Carbon Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminum 6061 T6 Rear Triangle, ATG, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost 148, AXH
  • rozmiar 13,5", 16", 18"
  • widelec Fox 34 Rhythm, Tapered, 15x110mm, 150mm, 2-Position Sweep-Adjust GRIP Damper
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
  • kierownica Newmen Evolution 318.20, 760mm
  • gripy CUBE Race SL Grip 29.5, 1-Clamp
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano SLX FD-M7020-D, Direct Mount, Side Swing
  • manetki Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach
  • hamulce Magura MT Trail Custom (180/180)
  • korba Race Face Aeffect SL 34x24T, 175mm
  • łańcuch KMC X11
  • kolor carbon´n´mint
  • damper Fox Float DPS EVOL, 185x52.5mm Trunnion Mount, Open/Medium/Firm Mode
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-42T
  • koła Fulcrum Red 77 Boost, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opony Schwalbe Nobby Nic, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • siodło Natural Fit Active Race WS
  • sztyca podsiodłowa CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm, 340x100mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • tuleje dampera Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22x8mm
  • waga 12,9 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize Seat Tube Center-Center
  • Info
  • 13,5"
  • 16"
  • 18"
  • 19"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 11 499PLN

Szczegóły

Przy Sting 140 HPC Race 27.5 wykorzystaliśmy całe nasze doświadczenie w konstrukcji ram z włókna węglowego - nic więc dziwnego, że jego rama jest nie tylko elegancka, ale także super lekka i niezwykle sztywna. Wewnętrzne prowadzenie przewodów zapewnia precyzyjną zmianę biegów i niskie koszty konserwacji. Taperowana główka ramy i udoskonalona geometria są specjalnie tak zaprojektowane, aby spełnić wymagania dla widelca 150mm, żebyś zawsze miala pełną kontrolę nad rowerem, nawet na trudnych trasach. Projektując tył roweru wykorzystalismy nasz cały know-how dotyczący aluminium, dzięki czemu mogliśmy nadać mu super sztywność, wytrzymałość i lekkość i sprawić, żeby doskonale harmonizował z resztą ramy. Krótkie tylne widełki ułatwiają pokonywanie podjazdów, a ostry kąt rury podsiodłowej i zwiększona odległość pomiedzy środkiem suportu a osią rury sterowej przekładają się na bardziej precyzyjne, bezpieczniejsze i pewne prowadzenie .

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Leisure

Tour

Sport

Trail

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

  • Icon of CUBE technology Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry
      • Agile Ride Geometry

        Żeby osiągnąć naturalną pozycję jazdy opracowaliśmy technologię Agile Ride Geometry dla rowerów o rozmiarach kół zarówno 29" jak i 27,5". Po pierwsze zwiększyliśmy offset widelca, co pozwoliło nam osiągnąć geometrię roweru 26" bez konieczności zmiany kąta główki ramy na bardziej stromy. Po drugie, skrociliśmy tylny trójkąt, a na końcu utrzymaliśmy wysokość suportu na takim samym poziomie jak w rowerach 26".

  • Icon of CUBE technology FSP4Link
      • FSP4Link
      • FSP4Link

        Kluczowym elementem pracy zawieszenia jest permanentna dostępność całego skoku niezachwiana przez siły przenoszące się z napędu czy hamulców. Istnieje wiele sposobów, by to osiągnąć, m.in zastosowanie przez CUBE tylnego zawieszenia z poprzeczkami i dodatkową osią obrotu w tylnym trójkącie. Precyzyjne umieszczenie punktów obrotu zawieszenia gwarantuje najlepszą jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Skuteczność tych działań została potwierdzona przez wiele wygranych testów w najlepszych magazynach rowerrowych na przestrzeni ostatnich kilku lat.

Gdzie kupić

STING WS 140 HPC Race 27.5

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy