AGREE C:62

Pro

Nasz Agree C:62 ustanawia nowe standardy w kategorii endurance. Jest niezrównany w swoim połączeniu dynamicznego prowadzenia i komfortu. Ten rower prosi się, aby na nim ostro jeździć, przekładając każdy wat wysiłku z pedałów na siłę natychmiastowe przyspieszenie. Agree C:62 Pro nie tylko wygląda na tak szybki jak rowery zawodowych kolarzy. On JEST taki szybki.

Przejdź do pełnej specyfikacji
Frame

Rama: zaawansowana technologicznie rama karbonowa w sercu Agree C:62 Pro reprezentuje aktualny stan wiedzy w sztuce konstrukcji ram z włókien węglowych. Jak się należy spodziewać po rowerze wyścigowym tego kalibru, wszystkie kable są poprowadzone wewnętrznie.. Obok odpowiednio ukształtowanej rury czołowej, wyposażyliśmy ten model również w aerodynamicznie zintegrowany zacisk sztycy podsiodłowej. Najnowsza technologia to nie tylko suport PressFit, ale również możliwość zainstalowania elektronicznej zmiany biegów w przyszłości. Rama Agree C:62 Pro's jest przystosowana do Di2.


Komponenty

Rama: uznaliśmy, że tylko technologia z najwyższej półki będzie się nadawała dla Agree C:62 Pro's. Dlatego porusza się na kołach Mavic Cosmic Elite, z obręczą 30mm, która gwarantuje przewagę aerodynamiczną. Kontakty z ciałem to siodełko Selle Italia X1 i kierownica Wing Race Bar. Za zmianę biegów i hamowanie odpowiada niezrównana grupa sprzętowa Shimano Ultegra. Przełożenie 2x11, łącznie z mechanizmem korbowy o tarczach 50 i 34 zęby, oznacza, że trasa będzie najzwyczajniej znikała pod Twoimi kołami.

  • rama C:62 Advanced Twin Mold Technology Aero Frame, Direct Mount Caliper Brake, Road Aero Endurance Geometry
  • kolor carbon´n´flashgreen
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology, Aerodynamic Direct Mount Caliper Brake, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Wing Race Bar Compact
  • owijka CUBE Grip Control
  • przerzutka tył Shimano Ultegra RD-6800SS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra FD-6800F, Braze-On
  • klamkomanetki Shimano Ultegra ST-6800
  • hamulce Shimano Ultegra BR-6810, Direct Mount
  • korba Shimano Ultegra FC-6800, 50x34T
  • kaseta Shimano Ultegra CS-6800, 11-28T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • koła Mavic Cosmic Elite, QR/QR
  • opony Mavic Yksion Elite, 120 TPI, 25-622
  • siodło Selle Italia X1 Road
  • sztyca podsiodłowa CUBE Prolight, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
  • waga 7.75 kg
Geometria

Geometria

Geometry AGREE C:62 ProSeat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm
Cena

 

Comfort

Endurance

Race

Triathlon

 

Więcej modeli z serii

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Advanced Twin Mold

        This technique uses a complete core to provide the perfect frame form during the lay-up process. As with the Twin Mold technology, precise inserts are used to ensure extra strength at high-stress frame points. This combination offers maximum control over fibre orientations during the lay-up and production process. The Advanced Twin Mold high-tech carbon manufacturing process translates to outstanding product safety and quality together with optimum weight and stiffness characteristics.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Tapered Steerer

        This steerer tube design is stiffer than a conventional straight steerer and yields a more secure ride feel even in difficult terrain. Minimal flex at the front of the frame means the greatest possible steering precision. With the larger steerer, the forks become more rigid. At the same time weight is saved due to the absence of bearing shells as the lower bearing is fully integrated into the head tube. On all of our CUBE carbon models the upper bearing shells are also directly in the frame, so that once more a few grams are saved and the energy transfer is very direct.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Press Fit BB

        With Press Fit bearings, the bottom bracket bearings are pressed directly into the frame and not screwed in as usual. This gives a wider bottom bracket shell and allows us to build a wider down tube and more broadly-spaced chainstays. Every millimetre of additional width gives a significant improvement in lateral stiffness.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Frame Safe System

        To protect our high-end aluminium frames from damage, they are built with the CUBE Frame Save System replaceable derailleur hanger. The mounting thread is in the hanger and not in the frame as usual. In case of a crash, this hanger can be easily and quickly replaced by a new one.