AGREE C:62

Race Disc

Przez Agree C:62 Race Disc nie masz już usprawiedliwień. Czy to przy podjazdach - gdzie niska waga zapewnia, że rower będzie praktycznie podlatywał w górę - czy przy zjazdach - gdzie znakomite hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają gwałtowne i bezpieczne hamowanie nawet na najbardziej krętych zjazdach - będziesz zwycięzcą. Całkiem nowa rama karbonowa, na której zamontowaliśmy niezrównana grupę sprzętową Shimano Ultegra ustanawia nowe standardy.

Przejdź do pełnej specyfikacji

AGREE C:62 Race Disc

Frame

Rama: nasza decyzja aby zamontować tarcze hamulcowe na tym modelu oznaczała konieczność wprowadzenia zmian w konstrukcji ramy. Z całkiem nowym widelcem oraz osiami X12 (z szybkim uwalnianiem) z przodu i z tyłu, zapewniliśmy ramie ogromną sztywność. To oznacza płynną, stabilną jazdę, nawet przy dużych prędkościach lub gwałtownym hamowaniu. Suport PressFit to najnowsze rozwiązanie. Co oczywiste, kable poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Nie tylko ze względu na wygląd, ale również dlatego, że poprawia to działanie kabli oraz wydłuża bezawaryjne funkcjonowanie.


Komponenty

Komponenty: posiadacz Agree C:62 Race Disc będzie oczekiwał dużo od swojego roweru, więc wyposażyliśmy tą dedykowaną konstrukcję wyścigową w lekkie siodełko CUBE Carbon oraz karbonowe punkty kontaktu z ciałem. W kwestii kół zdecydowaliśmy się na DT-Swiss R32 Spline Disc z oponami 25mm Schwalbe One Kevlar, które gwarantują znakomitą przyczepność. Pełna grupa sprzętowa Shimano Ultegra z mechanizmem korbowym 50-34T nie zawodzi oczekiwań. Zestaw hydraulicznych hamulców tarczowych Shimano BR-RS805 to kolejny wyróżnik na liście wyposażenia, wraz z tarczami 140mm RT99 z technologią Freezer z tyłu i z przodu.

  • rama C:62 Advanced Twin Mold Technology Aero Frame, Flat Mount Disc, Road Aero Endurance Geometry, AXH, X12
  • kolor carbon´n´flashred
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered, Flat Mount, X12
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Wing Race Bar Carbon
  • owijka CUBE Grip Control
  • przerzutka tył Shimano Ultegra RD-6800SS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra FD-6800F, Braze-On
  • klamkomanetki Shimano ST-RS685
  • hamulce Shimano BR-RS805, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (140/140)
  • korba Shimano Ultegra FC-6800, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172,5mm (56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • kaseta Shimano Ultegra CS-6800, 11-28T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • koła DT Swiss Spline R32 Disc, 12x100mm / 12x142mm, Centerlock
  • opony Schwalbe One, Kevlar, 25-622
  • siodło Selle Italia X1 Road
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
  • waga 8.1 kg
Geometria

Geometria

Geometry AGREE C:62 Race DiscSeat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm
Cena

 

Comfort

Endurance

Race

Triathlon

 

Więcej modeli z serii

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        We optimized our new dropout design based on the Syntace X12 through-axle system, enlarging the area of the frame where the hanger is mounted. We can now fit the longer Direct Mount hangers. Shifting precision and stiffness is therefore improved. With the new design it's also possible to swap the whole contact area of the axle with the hanger should the system be worn out.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Advanced Twin Mold

        This technique uses a complete core to provide the perfect frame form during the lay-up process. As with the Twin Mold technology, precise inserts are used to ensure extra strength at high-stress frame points. This combination offers maximum control over fibre orientations during the lay-up and production process. The Advanced Twin Mold high-tech carbon manufacturing process translates to outstanding product safety and quality together with optimum weight and stiffness characteristics.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Tapered Steerer

        This steerer tube design is stiffer than a conventional straight steerer and yields a more secure ride feel even in difficult terrain. Minimal flex at the front of the frame means the greatest possible steering precision. With the larger steerer, the forks become more rigid. At the same time weight is saved due to the absence of bearing shells as the lower bearing is fully integrated into the head tube. On all of our CUBE carbon models the upper bearing shells are also directly in the frame, so that once more a few grams are saved and the energy transfer is very direct.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • X12 Through Axle

        In this system, a cone is used to form a play-free connection. It is only necessary to tighten the axle from one side. The position of the wheel is done by an insert in the right-hand dropout which is secured by a bolt. The main advantages of the Syntace system are quick and simple changing of the wheel, reliable position of the brake disc and higher stiffness of the rear of the bike. This allows the assembly to be made lighter than a conventional through-axle.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Press Fit BB

        With Press Fit bearings, the bottom bracket bearings are pressed directly into the frame and not screwed in as usual. This gives a wider bottom bracket shell and allows us to build a wider down tube and more broadly-spaced chainstays. Every millimetre of additional width gives a significant improvement in lateral stiffness.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.