AGREE C:62

SL

Nie jest zbiegiem okoliczności, że ten rower wyścigowy nosi akronim SL. Agree C:62 SL praktycznie podlatuje przy podjazdach - i zawsze o jedną przerzutkę wyżej niż konkurencja. Te niezwykłe osiągi tłumaczą też dlaczego nosi kolory drużyny Wanty. Jak ryba w wodzie w peletonie, ten rower wyposażony w przełożenie Dura Ace przekazuje całą energię z pedałów w błyskawiczne przyspieszenie. To jest jedyny cel Agree C:62: prędkość.

Przejdź do pełnej specyfikacji
Frame

Rama: super lekka rama wyścigowa nie tylko wygląda na szybką, ona JEST szybka. Całkiem nowa rama jest wyposażona w dopasowany widelec karbonowy CSL Evo - jedno i drugie posiada punkty mocowania hamulców Direct Mount, aby poprawić aerodynamikę i jeszcze bardziej zredukować wagę. Jak się można było spodziewać, rama jest kompatybilna z Di2, więc i przyszłościowa. Zacisk sztycy podsiodłowej został zintegrowany w rurze, aby poprawić zarówno wygląd, jak i aerodynamikę. Dla maksymalnej sztywności wykorzystaliśmy odpowiednio ukształtowaną rurę czołową oraz suport PressFit oraz poprowadziliśmy kable wewnątrz ramy, aby przedłużyć bezawaryjne działanie i ograniczyć potrzebę serwisowania.


Komponenty

Komponenty: koła Fulcrum Racing 44 Aero już są lekkie, ale aerodynamiczny przekrój 35mm czyni je jeszcze szybszymi. Punkty kontaktu z ciałem CUBE to m.in. siodełko Performance Motion i karbonowa Kierownica Wing Race. Za hamowanie odpowiadają hamulce Shimano Direct Mount, podczas gdy przełożenie to topowe Shimano Dura Ace - wybór dla profesjonalistów. Kompaktowy mechanizm korbowy, z tarczami po 50 oraz 34 zęby, napędza kasetę 11-28, podczas gdy opony 25mm Schwalbe One Kevlar przekazują moc do podłoża.

  • rama C:62 Advanced Twin Mold Technology Aero Frame, Direct Mount Caliper Brake, Road Aero Endurance Geometry
  • kolor team wanty
  • rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology, Aerodynamic Direct Mount Caliper Brake, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica Cube Wing Race Bar Carbon
  • owijka CUBE Grip Control
  • przerzutka tył Shimano Dura Ace RD-R9100-SS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Dura Ace FD-R9100-F, Braze-On
  • klamkomanetki Shimano Dura Ace ST-R9100
  • hamulce Shimano Ultegra BR-6810, Direct Mount
  • korba Shimano Dura Ace FC-R9100, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • kaseta Shimano Ultegra CS-6800, 11-28T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • koła Fulcrum Racing 44 Aero, QR/QR
  • opony Schwalbe One, Kevlar, 25-622
  • siodło Selle Italia X1 Road
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
  • waga 7.5 kg
Geometria

Geometria

Geometry AGREE C:62 SLSeat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm
Cena

 

Comfort

Endurance

Race

Triathlon

 

Więcej modeli z serii

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Advanced Twin Mold

        This technique uses a complete core to provide the perfect frame form during the lay-up process. As with the Twin Mold technology, precise inserts are used to ensure extra strength at high-stress frame points. This combination offers maximum control over fibre orientations during the lay-up and production process. The Advanced Twin Mold high-tech carbon manufacturing process translates to outstanding product safety and quality together with optimum weight and stiffness characteristics.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Tapered Steerer

        This steerer tube design is stiffer than a conventional straight steerer and yields a more secure ride feel even in difficult terrain. Minimal flex at the front of the frame means the greatest possible steering precision. With the larger steerer, the forks become more rigid. At the same time weight is saved due to the absence of bearing shells as the lower bearing is fully integrated into the head tube. On all of our CUBE carbon models the upper bearing shells are also directly in the frame, so that once more a few grams are saved and the energy transfer is very direct.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Press Fit BB

        With Press Fit bearings, the bottom bracket bearings are pressed directly into the frame and not screwed in as usual. This gives a wider bottom bracket shell and allows us to build a wider down tube and more broadly-spaced chainstays. Every millimetre of additional width gives a significant improvement in lateral stiffness.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Frame Safe System

        To protect our high-end aluminium frames from damage, they are built with the CUBE Frame Save System replaceable derailleur hanger. The mounting thread is in the hanger and not in the frame as usual. In case of a crash, this hanger can be easily and quickly replaced by a new one.