LITENING C:62

Pro

Zaawansowana konstrukcja superlekkiej ramy C:62, zgrabne działanie elektronicznej grupy sprzętowej Shimano Ultegra Di2 oraz ekskluzywne wyposażenie oznacza, że konkurenci będą mieli poważny problem, żeby temu rowerowi dorównać - zarówno pod względem wyglądu jak i osiągów.

Przejdź do pełnej specyfikacji
Frame

Rama: technologie karbonowe C:62, którym nadano innowacyjny kształt z wykorzystaniem metody Monocoque Advanced Twin Mould, pozwoliły nam udoskonalić każdy aspekt tej ramy. Jest lżejsza, sztywniejsza i wygodniejsza - wszystko na raz. Wewnętrzne poprowadzenie kabli daje schludny wygląd. Wprowadziliśmy też nowy, w pełni karbonowy widelec CUBE C:62, którego smukłe, aerodynamiczne golenie łączą precyzję sterowania z najlepszym możliwym pochłanianiem drgań. Geometria Litening została zaprojektowana, żeby być agresywną, ze żwawym charakterem, który łączy zwrotność i stabilność.


Komponenty

Komponenty: nic nie zmienia biegów tak szybko jak elektroniczne przerzutka Shimano Di2, tutaj w wersji Ultegra. Bezbłędna zmiana biegów oznacza, że rower staje się przedłużeniem rowerzysty. Superlekkie koła Fulcrum Racing 55, z oponami Schwalbe One Kevlar, wyciągają ile się da z wydajności napędu, dając znakomite przyspieszenie i przyczepność. Komfort i zoptymalizowana ergonomia łączą się w naszej pochłaniającej drgania sztycy CUBE Performance Motion Post, kokpicie karbonowym CUBE oraz mostku Syntace F149 - idealne połączenie na niezliczone szybkie i łatwe kilometry.

  • rama CUBE C:62 Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
  • kolor blackline
  • rozmiar 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo C:62 Technology, 1 1/8 - 1 1/4" Tapered
  • stery FSA Orbit C33 ACB I-t Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4"
  • mostek Syntace F149
  • kierownica Cube Wing Race Bar Carbon
  • owijka CUBE Grip Control
  • przerzutka tył Shimano Ultegra Di2 RD-6870-SS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra Di2 FD-6870, Braze-On
  • klamkomanetki Shimano Ultegra Di2 ST-6870
  • hamulce Shimano Ultegra BR-6800
  • korba Shimano Ultegra FC-6800, 50x34T, 170mm (50/52cm), 172,5mm (54/56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • kaseta Shimano Ultegra CS-6800, 11-28T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • koła Fulcrum Racing 55, QR/QR
  • opony Schwalbe One, Kevlar, 25-622
  • siodło Selle Italia X1 Road
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 31.8 mm
  • waga 7.5 kg
Geometria

Geometria

Geometry LITENING C:62 ProSeat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 52cm
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm
Cena

 

Comfort

Endurance

Race

Triathlon

 

Więcej modeli z serii

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Advanced Twin Mold

        This technique uses a complete core to provide the perfect frame form during the lay-up process. As with the Twin Mold technology, precise inserts are used to ensure extra strength at high-stress frame points. This combination offers maximum control over fibre orientations during the lay-up and production process. The Advanced Twin Mold high-tech carbon manufacturing process translates to outstanding product safety and quality together with optimum weight and stiffness characteristics.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Tapered Steerer

        This steerer tube design is stiffer than a conventional straight steerer and yields a more secure ride feel even in difficult terrain. Minimal flex at the front of the frame means the greatest possible steering precision. With the larger steerer, the forks become more rigid. At the same time weight is saved due to the absence of bearing shells as the lower bearing is fully integrated into the head tube. On all of our CUBE carbon models the upper bearing shells are also directly in the frame, so that once more a few grams are saved and the energy transfer is very direct.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Press Fit BB

        With Press Fit bearings, the bottom bracket bearings are pressed directly into the frame and not screwed in as usual. This gives a wider bottom bracket shell and allows us to build a wider down tube and more broadly-spaced chainstays. Every millimetre of additional width gives a significant improvement in lateral stiffness.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Frame Safe System

        To protect our high-end aluminium frames from damage, they are built with the CUBE Frame Save System replaceable derailleur hanger. The mounting thread is in the hanger and not in the frame as usual. In case of a crash, this hanger can be easily and quickly replaced by a new one.