LITENING C:62

Race

Gdy liczy się każda sekunda - czy to przy walce o podium, czy przy biciu własnej życiówki - potrzebujesz roweru z bezkompromisową uwagą przyłożoną do detali. Tutaj wchodzi nasz Litening C:62 Race. Oszałamiające osiągi jego sztywnej, lekkiej ramy karbonowej w połączeniu z niezrównaną niezawodnością komponentów Shimano Dura Ace oznacza, że wyciągniesz maksimum z każdego ruchu pedałami, za każdym razem.

Przejdź do pełnej specyfikacji

LITENING C:62 Race

Frame

Rama: w dzisiejszych czasach każdy ma ramy karbonowe w ofercie - ale nie wszystkie ramy karbonowe są sobie równe. Rama C:62 korzysta z technologii Monocoque Advanced Twin Mould, która umożliwia naszym inżynierom użycie minimalnej ilości materiału. W rezultacie powstała rama niebywale sztywna, lekka, silna i wytrzymała - ale również zaskakująco wygodna. Idealnie pasuje do niej widelec karbonowy CUBE CSL C:62 Litening, który łagodzi wibracje i zapewnia niezwykłą precyzję sterowania. Prowadzenie, jak można się spodziewać jest wybitne: stabilne tam gdzie potrzeba, lekkie i zwrotne kiedy przełamujesz bariery.


Komponenty

Komponenty: diabeł naprawdę tkwi w szczegółach. Z tego względu znajdziesz tutaj wysokiej jakości komponenty takie jak siodełko Selle Italia Flite MG oraz karbonowa kierownica CUBE Wing Race, obok sztywnych i lekkich kół Mavic Ksyrium Elite. To tylko wisienka na torcie. Danie główne to pełna grupa sprzętowa Shimano Dura Ace 2017. Z 11-toma biegami, kasetą 11-28 oraz tarczami 52/36, oferuje wyjątkowy zakres biegów oraz niezawodność jakiej należy się spodziewać po sprzęcie biorącym udział w profesjonalnych konkurencjach.

  • rama CUBE C:62 Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
  • kolor teamline
  • rozmiar 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
  • widelec CUBE CSL Evo C:62 Technology, 1 1/8 - 1 1/4" Tapered
  • stery FSA Orbit C33 ACB I-t Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4"
  • mostek Syntace F109, 31.8mm
  • kierownica CUBE Wing Race Bar Carbon
  • owijka CUBE Grip Control
  • przerzutka tył Shimano Dura Ace RD-R9100-SS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Dura Ace FD-R9100-BM, 31.8mm Clamp
  • klamkomanetki Shimano Dura Ace ST-R9100
  • hamulce Shimano Dura Ace BR-R9100
  • korba Shimano Dura Ace FC-R9100, 52x36T, 170mm (50/52cm), 172,5mm (54/56/58cm), 175mm (60/62cm)
  • kaseta Shimano Ultegra CS-6800, 11-28T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • koła Mavic Ksyrium Elite, QR/QR
  • opony Mavic Yksion Pro, PowerLink / GripLink, 127 TPI, 25-622
  • siodło Selle Italia Flite MG
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 31.8mm
  • waga 7.1 kg
Geometria

Geometria

Geometry LITENING C:62 RaceSeat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 50cm
  • 52cm
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 60cm
  • 62cm
Cena

 

Comfort

Endurance

Race

Triathlon

 

Więcej modeli z serii

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Advanced Twin Mold

        This technique uses a complete core to provide the perfect frame form during the lay-up process. As with the Twin Mold technology, precise inserts are used to ensure extra strength at high-stress frame points. This combination offers maximum control over fibre orientations during the lay-up and production process. The Advanced Twin Mold high-tech carbon manufacturing process translates to outstanding product safety and quality together with optimum weight and stiffness characteristics.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Tapered Steerer

        This steerer tube design is stiffer than a conventional straight steerer and yields a more secure ride feel even in difficult terrain. Minimal flex at the front of the frame means the greatest possible steering precision. With the larger steerer, the forks become more rigid. At the same time weight is saved due to the absence of bearing shells as the lower bearing is fully integrated into the head tube. On all of our CUBE carbon models the upper bearing shells are also directly in the frame, so that once more a few grams are saved and the energy transfer is very direct.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Press Fit BB

        With Press Fit bearings, the bottom bracket bearings are pressed directly into the frame and not screwed in as usual. This gives a wider bottom bracket shell and allows us to build a wider down tube and more broadly-spaced chainstays. Every millimetre of additional width gives a significant improvement in lateral stiffness.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.

  • Icon of CUBE technology Frame Safe System
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Frame Safe System

        To protect our high-end aluminium frames from damage, they are built with the CUBE Frame Save System replaceable derailleur hanger. The mounting thread is in the hanger and not in the frame as usual. In case of a crash, this hanger can be easily and quickly replaced by a new one.