EDITOR

Editor to ultra lekki rower miejski, który aż pęka w szwach od najnowocześniejszych podzespołów z wysokiej półki - w tym pasa napędowego Gates oraz 11-to biegowego układu napędowego Alfine. Ale dla naszych projektantów było również ważne, żeby rower posiadał gładki i elegancki wygląd. Editor stanowi prawdziwą wirtuozerię stylu, prędkości i umiejętności - efektywny rower korzystający z najnowocześniejszej technologii.

  • zastosowanie:
    Tour City Sport
  • rozmiary:
    46, 50, 54, 58, 62
  • Art. No:
    839000
Przejdź do pełnej specyfikacji
Frame

Rama: ponieważ używamy zaawansowanego technologicznie pasa napędowego, dodaliśmy specjalne rozwiązania do podwójnie cieniowanej aluminiowej ramy Editor. Precyzyjnie wykuty hak Split&Side może zostać otwarty, żeby wymienić pas, oraz dokładnie dopasowany z pomocą dwóch śrub.. Kiedy projektowaliśmy ramę, dążyliśmy do konkretnej sztywności torsyjnej, po tylko w ten sposób pas może być odpowiednio ułożony pod naciskiem. A w jaki sposób ta ram jest taka lekka? To już wiedzą tylko nasi inżynierowie (i raczej tego nie ujawnią)...


Komponenty

Komponenty: Editor jest wyposażony wyłącznie w podzespoły z wysokiej półki, zaprojektowane do użytku miejskiego, włącznie z przełożeniem Shimano Alfine z 11-to biegowym napędem i manetką Alfine, oraz pasującymi hamulcami tarczowymi Deore BR-M615. Ten zaawansowany technologicznie rower posiada korbę Gates CDX CenterTrack oraz dopasowany pas napędowy, którego system rowków zapewnia, że zawsze jest odpowiednio ułożony. Jest również absolutnie cichy i nie wymaga praktycznie żadnego utrzymania. Editor może zostać łatwo wyposażony w błotniki, podpórkę, bagażnik oraz blokadę ramy. Minimalistyczny i sztywny aluminiowy widelec idealnie pasuje do gładkiej konstrukcji ramy i oszczędza wagę, jednocześnie gwarantując, że sterowanie jest bezpośrednie i precyzyjne.

  • rama Aluminium Superlite Urban Double Butted
  • kolor black´n´flashorange
  • rozmiar 46, 50, 54, 58, 62
  • widelec Aluminium Rigid Fork
  • stery FSA Orbit Z semi-integrated 1 1/8"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Flat Race Bar, 660mm
  • gripy CUBE Natural Fit Tour
  • manetki Shimano Alfine SL-S700
  • hamulce Shimano Deore BR-M615, Hydr. Disc Brake (160/160)
  • korba Gates CDX Center Track, 46T, BB Gates
  • zębatka Gates CDX Center Track, 22
  • łańcuch Gates CDX Center Track, 111
  • obręcze CUBE UX24, 32H, Disc
  • piasta przód Shimano Deore HB-M615, Centerlock
  • piasta tył Shimano Alfine SG-S700, 11-Speed
  • opony Schwalbe Marathon Supreme, Kevler, 42x622
  • pedały VP 615M
  • siodło Selle Royal Prestige
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 31.8mm
  • waga 11.65 kg
Geometria

Geometria

Geometry EDITOR Seat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 46cm
  • 50cm
  • 54cm
  • 58cm
  • 62cm
Cena

 

Comfort

City

Tour

Sport

 

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.

  • Icon of CUBE technology Advanced Mechanical Forming
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Advanced Mechanical Forming

        With our Advanced Mechanical Forming technology we can mechanically transform different frame tubes and thus optimize them without material-wearing welding work for the respective requirements. Along the obtained organic look, the production method is primarily motivated by functional reasons. Multiple converted tubes enable us to manufacture lighter and also stiffer aluminum frames.

  • Icon of CUBE technology Aluminium Superlite
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Aluminium Superlite

        Extremely high tensile strength heat-treated 7005 aluminium alloy is developed for the highest requirements. It is very stiff, fatigue resistant, corrosion resistant and has high elongation. Our Superlite tubes are double butted, giving very light tubesets with a high level of stiffness.

  • Icon of CUBE technology Smooth Welded
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Smooth Welded

        This elaborate procedure with doubled weld seams has two advantages: On the one hand, it improves the firmness of theweld seams and minimizes the load peaks on the tube welds through energy flow and on the other hand, it helps the frameto a better and more organic look due to the smooth and hardly noticeable welds.

  • Icon of CUBE technology Split&Slide Dropout
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Split&Slide Dropout

        The SPLIT function allows the frame to open at the rear dropout to enable a drive belt to be mounted. The SLIDE function at the horizontal adjustable dropout allows wheel adjustment and chain/belt tension to be made easily without having to readjust the disc brakes. Adjustment screws avoid readjusting the wheel and ensure perfect function and durability.