AXIAL WLS GTC

SL Disc

Połączyliśmy uznane prowadzenie oraz osiągi dalekodystansowe Axial GTC z drogowymi hamulcami tarczowymi aby stworzyć Axial WLS GTC Disc. Łączymy innowacyjną technologię hamulcową z najnowocześniejszą ramą karbonową oraz ekskluzywnym osprzętem aby stworzyć ekscytujący, wysokoosiągowy rower wyścigowy dla kobiet Axial WLS GTC SL Disc to wyścigowiec dla entuzjastów którzy chcą cały czas poprawiać swoje osiągnięcia.

Przejdź do pełnej specyfikacji

AXIAL WLS GTC SL Disc

Frame

Rama: karbonowa rama GTC, precyzyjnie wytworzona z wykorzystaniem techniki Twin Mould, posiada idealny stosunek sztywności do wagi. Powiększone rury o bardzo dużym przekroju przy rurze czołowej, zwężająca się rura czołowa, suport PressFit a nawet osie X12 - wszystko to zapewnia znakomitą sztywność i bardzo precyzyjne sterowanie, podczas gdy wąskie podpory siodełka dodają wygody przez absorbowanie drgań. Dzięki nowemu standardowi Flat Post Mount byliśmy w stanie odchudzić wygląd hamulca poprzez dyskretne zintegrowanie go z podporą łańcucha. Zorientowana na osiągi, rozciągnięta geometria jest wysoce wydajna, zapewniając optymalne przekazywanie mocy ze żwawym prowadzeniem.


Komponenty

Komponenty: grupa sprzętowa Shimano 2x11 Ultegra - z kasetą o szerokim zasięgu 11-32 i kompaktowym mechanizmem korbowym 34x50 - daje zarówno wysokie osiągi jak i wszechstronność. Dodajcie do tego zestaw kół Fulcrum Racing 77 DB dla błyskawicznego przyspieszenia i otrzymujecie idealny rower do wszystkiego - od szturmowania przejazdów alpejskich po lokalne wyścigi szosowe. Oficjalna wiadomość: Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano BR-R505 gwarantuje skuteczne hamowanie bez względu na pogodę, podczas gdy widelec CUBE CL Race Carbon Disc łączy znakomitą wygodę z wysokim precyzją sterowania. Kokpit CUBE, w skład którego wchodzi kierownica Wing Race Bar i mostek performance Pro, został specjalnie zaprojektowany dla potrzeb rowerzystek - podobnie jak sportowe siodełko CUBE.

  • rama GTC Monocoque Twin Mold Technology, Flat Mount Disc, Road Comfort Geometry, AXH, X12
  • kolor mint´n´green
  • rozmiar 47, 50, 53, 56
  • widelec CUBE CSL Race Disc, One Piece 3D Forged Steerer/Crown, Carbon Blades, Flat Mount, 1 1/8" - 1 1/4" Tapered, X12
  • stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
  • mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica CUBE Wing Race Bar Compact
  • owijka CUBE Grip Control
  • przerzutka tył Shimano Ultegra RD-6800GS, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano Ultegra FD-6800, 31.8mm Clamp
  • klamkomanetki Shimano ST-RS505
  • hamulce Shimano BR-RS505, Hydr. Disc Brake, Flat-Mount (160/160)
  • korba Shimano Ultegra FC-6800, 50x34T
  • kaseta Shimano 105 CS-5800, 11-32T
  • łańcuch Shimano CN-HG700-11
  • koła Fulcrum Racing 77 Disc, 100x12mm Front / 142x12mm Rear
  • opony Conti Grand Sport Race SL, 25-622
  • siodło CUBE RP 1.0
  • sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2mm
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 31.8 mm
  • waga 8.85 kg
Geometria

Geometria

Geometry AXIAL WLS GTC SL DiscSeat Tube Seat Tube Center-Center Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Reach Stack
  • Info
  • 47cm
  • 50cm
  • 53cm
  • 56cm
Cena

 

Leisure

Tour

Endurance

Trail

 

Więcej modeli z serii

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        We optimized our new dropout design based on the Syntace X12 through-axle system, enlarging the area of the frame where the hanger is mounted. We can now fit the longer Direct Mount hangers. Shifting precision and stiffness is therefore improved. With the new design it's also possible to swap the whole contact area of the axle with the hanger should the system be worn out.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Integrated Cable Routing

        Internally routed cables offer many advantages. Cables are protected from dirt for longer life, weight is saved thanks to the absence of external housing and the bike has a clean, sleek appearance.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Tapered Steerer

        This steerer tube design is stiffer than a conventional straight steerer and yields a more secure ride feel even in difficult terrain. Minimal flex at the front of the frame means the greatest possible steering precision. With the larger steerer, the forks become more rigid. At the same time weight is saved due to the absence of bearing shells as the lower bearing is fully integrated into the head tube. On all of our CUBE carbon models the upper bearing shells are also directly in the frame, so that once more a few grams are saved and the energy transfer is very direct.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Press Fit BB

        With Press Fit bearings, the bottom bracket bearings are pressed directly into the frame and not screwed in as usual. This gives a wider bottom bracket shell and allows us to build a wider down tube and more broadly-spaced chainstays. Every millimetre of additional width gives a significant improvement in lateral stiffness.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Wet Paint Surface

        On polished, brushed aluminium and all HPC frames, the logos and graphics are applied in multi-layer wet paint. We use this surface treatment technology mainly to save weight.

  • Icon of CUBE technology Gran Turismo Composite
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Gran Turismo Composite

        In designing the GTC carbon fiber frames, safety and comfort are the main factors. We use high modulus fibers for the parts which are stressed the most – the head tube, the seat tube top and the bottom bracket area. That is why the frame still offers flex and comfort resulting from the flexible tubes. Our special production process with inner and outer molding forms ensure that the minimum of required material is used, reducing overall weight even with complex frame designs. All GTC frames have of course passed DIN -Plus testing.

  • Icon of CUBE technology Twin Mold Technology
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Twin Mold Technology

        The Twin Mold technique uses re-usable cores during the lay-up process to ensure precision frame moulding. Special inserts guarantee optimum ply orientation during the production process to add extra strength at frame points subject to higher loads. This improves the safety of the product and delivers outstanding stiffness characteristics.

  • Icon of CUBE technology Woman Like Series
      • Image of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Woman Like Series

        Our new WLS models come with different wheel sizes for different frame heights. The 14 and 16" frames have 27.5" wheels, the 17,19 and 21" frames are built as 29ers. Depending on body height, every woman gets the perfect riding character and geometry. The models of our Woman Like Series feature a compact frame geometry with shorter top tubes and longer head tubes, giving a riding position that is more upright than on the men’s models. This riding position relieves the pelvis and offers more comfort. The top tubes of the WLS mountain bikes are lowered, making the bike more comfortable and safe to mount and dismount.