Pytanie: jak nazywa się rower, który pewnie pokonuje strome alpejskie zjazdy, ale także zwinnie i pewnie wspina sie na drugą stronę doliny? Nasza odpowiedź brzmi Stereo 150 C:62 Race 29. Najnowszy dodatek do naszej legendarnej rodziny Stereo łączy w sobie wszystkie doświadczenia zebrane przez lata projektowania i budowania rowerów enduro, m.in. tych wygrywających w Enduro World Series. Jazda enduro ma specyficzne wymagania. Geometria pełnej karbonowej ramy C: 62 została całkowicie przeprojektowana, a jej elegancki wygląd i zmodyfikowana kinematyka doskonale komponują się z widelcem Fox 36 i damperem DPX2. Ze względu na niezrównaną niezawodność wybraliśmy legendarny Shimano XT 2x11 i połączyliśmy go z korbą Race Face Aeffect. Dzięki temu możesz łatwo zmienić konfigurację na 1x. Regulowana sztyca umożliwia pokonanie nawet najbardziej technicznych odcinków z łatwością. Tak wygląda profesjonalna radość z jazdy!

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ATG, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost 148, AXH
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec Fox 36 Float GRIP, 3-Position w/ Micro Adjust, Tapered, 15x110mm, 160mm
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Race Face Aeffect R 35
  • kierownica Race Face Chester 35, 780mm
  • gripy SDG Slater
  • przerzutka tył Shimano XT RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • przerzutka przód Shimano SLX FD-M7020-D, Direct Mount, Side Swing
  • manetki Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach
  • hamulce Shimano XT BR-M8000, Hydr. Disc Brake (203/180)
  • korba Race Face Aeffect 34x24T, 175mm (170mm for smallest frame size)
  • łańcuch Shimano CN-HG601-11
  • kolor carbon´n´red
  • damper Fox Float DPX2 EVOL, 185x55mm Trunnion Mount, Open(Adjustable)/Medium/Firm Mode
  • kaseta Shimano SLX CS-M7000, 11-42T
  • koła Newmen Evolution SL A.30, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Hans Dampf, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • siodło SDG FLY MTN 2
  • sztyca podsiodłowa CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm, 458x150mm (400x120mm for smallest frame size)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • opona przód Schwalbe Magic Mary, Addix Soft, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • tuleje dampera Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22x8mm
  • waga 13,6 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

Szczegóły

Musieliśmy zmierzyć się z dość trudnym zadaniem: opracować rower, który podoła nawet najbardziej technicznemu szlakowi i będzie jednocześnie zwrotny i zwinny. Na szczęście inżynierowie w CUBE uwielbiają tego rodzaju wyzwania. Opierajac się na 29-calowych kołach stworzyli karbonową ramę z włókna węglowego C:62, która spełnia wszystkie wymogi maszyny enduro pierwszej klasy. Starannie opracowane profile rur i tylna piasta Boost 148 zapewniają nie tylko niezbędną sztywność dla precyzyjnego sterowania, ale takżę szybkie przyspieszenie w każdej sytuacji. Zapewniliśmy mocowanie ISCG05 dla prowadnicy łańcucha, wszystkie przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy, dzięki czemu są odporne na błoto i wodę. Damper wykorzystuje najnowszy standard metryczny trunnion. Krótki tylny trójkąt i stromy kąt rury podsiodłowej zapewniają zwinne prowadzenie i niewiarygodną manewrowość. Kąt główki ramy wynosi 66 stopni i został specjanie dostosowany do skoku widelca 160 mm. Naszym zdaniem nic nie pominęliśmy.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup
      • FOX Customized Setup

        Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko jeśli amortyzatory są dobrze ustawione. Podczas wielu testów znaleźliśmy odpowiednie ustawienie amortyzatora przy współpracy z firmą Fox Racing Shox, które zastosowaliśmy w niemal każdym w pełni zawieszonym rowerze CUBE.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

Gdzie kupić

STEREO 150 C:62 Race 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy