Świat rowerów górskich już nie jest taki sam od czasu premiery naszego pierwszego Stereo z pełnym zawieszeniem. Doświadczenie w budowie lekkich, szybkich i wszechstronnych rowerów dla ambitnych zawodników enduro w pełni wykorzystaliśmy w nowiutkim Stereo 150 C:62 SL 29. Nowa rama wykonana z naszego włókna węglowego wygląda bardzo zgrabnie i nie stroni od zaawansowanych rozwiązań. 160-milimetrowy skok widelca RockShox Lyrik i damper Super Deluxe RC3 Shock z mocowaniem Trunnion harmonijnie współpracują, aby lekkie, sztywne i wytrzymałe koła Newmen Evolution trzymały się szlaku. Przenoszenie mocy na tylne koło należy do grupy Sram GX Eagle 12 Group i karbonowej korby X1. Dzięki poprowadzeniu przewodów łatwo można przekształcić ją w konfigurację 2x. Hamulce tarczowe Sram Code R pozwalają na pewną kontrolę prędkości, a zdalnie opuszczana sztyca CUBE otwiera przed tobą nowe możliwości. Dobraliśmy nawet specjalnie kierownicę Race Face Turbine R pod enduro. Ten rower nie tyle podoła konkurencji, co ją pokona.

Znajdź sprzedawcę

Komponenty

  • rama C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ATG, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost 148, AXH
  • rozmiar 16", 18", 20", 22"
  • widelec RockShox Lyrik RCT3 29, 110x15mm Maxle, Tapered, 160mm
  • stery FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • mostek Race Face Aeffect R 35
  • kierownica Race Face Turbine R 35, 780mm
  • gripy SDG Slater
  • przerzutka tył Sram GX Eagle, 12-Speed
  • manetki Sram GX Eagle Trigger
  • hamulce Sram Code R, Hydr. Disc Brake (200/180)
  • korba Sram X1 Carbon Eagle 30T, 175mm
  • łańcuch Sram GX Eagle
  • kolor iridium´n´black
  • damper RockShox Super Deluxe RC3 DebonAir, 185x55mm, Trunnion Mount
  • kaseta Sram XG-1275, 10-50T
  • koła Newmen Evolution SL A.30, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • opona tył Schwalbe Hans Dampf, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • siodło SDG FLY MTN 2
  • sztyca podsiodłowa CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm, 458x150mm (400x120mm for smallest frame size)
  • zacisk sztycy CUBE Screwlock, 34.9mm
  • opona przód Schwalbe Magic Mary, Addix Soft, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • tuleje dampera Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22x8mm
  • chain guide MRP 1X Chain Guide
  • waga 13,3 kg

Geometria

Geometry Seat Tube Top Tube Horizontal Seat Tube Angle Head Tube Angle Chain Stays Head Tube Wheelsbase BB-Height<br> to Hub Rear Travel Reach Stack Wheelsize
  • Info
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

Cena

Sugerowana cena detaliczna: 16 099PLN

Szczegóły

Stereo 150 C:62 SL łączy umiejętność wspinaczki kozicy górskiej z wyjątkową siłą zjazdu we wspólny mianownik. Stworzenie konstrukcji, która pomimo dużych kół oraz dużego skoku amortyzacji zachowa lekkość i sztywność nie było łatwe. Zaczęliśmy od opracowania nowej ramy z wysokiej jakości włókna węglowego C:62. Przejrzyste linie, wahacz Trail Motion i mocowanie trunnion łączą elegancję, wydajność, stabilność i intuicyjne kierowanie. Połaczenie piasty Boost 148 z taperowaną główką i powiększoną rurą główną zapewnia niezrównaną precyzję sterowania i optymalny transfer mocy. W standardzie jest mocowanie ISCG05 dla prowadnicy łańcucha. Krótki tylny trójkąt gwarantuje zwrotność, a kąt rury podsiodłowej 75,5 stopnia zapewnia sprawną wspinaczkę. Niski przekrok i główka ramy zaprojektowana pod wymagania widelca o skoku 160 mm oznaczają więcej bezpieczeństwa, kontroli i precyzji na zjazdach. Ten rower to prawdziwy mistrz w swojej klasie.

Image of 4
Kategoria klasyfikacji rowerów: 4
Więcej na temat klasyfikacji

Pozostałe modele z serii

 

Cross Country

Tour/Trail

All Mountain

Enduro

Gravity

Technologie

  • Icon of CUBE technology Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger
      • Adaptable X12 Hanger

        Zoptymalizowaliśmy mocowanie tylnego koła przy pomocy systemu osi przelotowej X12 firmy Syntace. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie dłuższych haków przerzutki. Poprawia to precyzję zmiany przełożeń oraz sztywność całości, a dodatkowo nie ma potrzeby przecinania włókien.

  • Icon of CUBE technology Boost148
      • Boost148
      • Boost148

        Technologia Boost 148mm ma za zadanie utrzymania jak największej precyzji prowadzenia roweru w każdym, nawet najbardziej wymagającym terenie. Mocowanie szprychy w piaście jest wysunięte o 3mm na zewnątrz, co skutkuje zwiększeniem sztywności kół 27,5" o 14%, a kół 29" o 21%.

  • Icon of CUBE technology Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold
      • Advanced Twin Mold

        Advanced Twin Mold to technologia, która eliminuje niebiezpieczeństwo błędu podczas łączenia włókien karbonowych poprzez stałe monitorowanie och ułożenia w czasie całego procesu utwardzania. Jest to możliwe dzięki wewnętrznej formie, która zapewnia porządany kształt ramy. W ten sposób możemy użyć mniej materiału, a pojedyncze włókna mogą być lepiej ułożone.

  • Icon of CUBE technology Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry
      • Agile Trail Geometry

        Aby zagwarantować wszelkie korzyści technologii Agile Ride Geometry również w trudnym terenie musieliśmy dodać kilka założeń. Są to między innymi niżej poprowadzona górna rura, bardziej kompaktowa konstrukcja ramy i zmieniona wysokość przekroku. Przez to środek ciężkości roweru znajduje się nieco niżej. W ten sposób powstała technologia Agile Trail Geometry - więcej swobody, więcej kontroli, więcej frajdy!

  • Icon of CUBE technology Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control
      • Efficient Trail Control

        Technologia Efficient Trail Control zapewnia perfekcyjny i efektywny ruch w czasie jazdy w każdym terenie. Gwarantuje, że rower będzie bardzo dobrze wybierał nierówności, zapobiega podskakiwaniu i oferuje pełną wartość skoku zawieszenia przez cały czas.

  • Icon of CUBE technology Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker
      • Trail Motion Rocker

        Lekki Trail Motion Rocker zapewnia perfekcyjne przełożenie siły w każdej sytuacji. Dzięki niemu zawieszenie reaguje bardzo szybko i amortyzuje nawet wielkie dziury.

  • Icon of CUBE technology Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount
      • Integrated Post Mount

        Innowacyjna technologia montowania tylnego zacisku hamulca znajduje swoje zastosowanie we wszystkich ramach carbonowych oraz topowych modelach aluminiowych. W tym przypadku chodzi o zmniejszenie wagi ramy, dokładnie o 30g.

  • Icon of CUBE technology Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing
      • Integrated Cable Routing

        Wewnętrzne prowadzenie przewodów ma wiele zalet. Linki i przewody są chronione przed brudem co zapewnia im dłuższą żywotność, cenne gramy są zaoszczędzone bo nie ma potrzeby montowania dodatkowych mocowań na zewnątrz ramy i pozytywnie wpływa to na wygląd roweru, który dzięki tej technologii jest bardziej gładki i smukły.

  • Icon of CUBE technology X12 Through Axle
      • X12 Through Axle
      • X12 Through Axle

        W tej technologii kluczową rolę odgrywa stożek, który zapewnia idealne ułożenie osi oraz całego koła względem tylnego trójkąta ramy. Główną zaletą tego systemu jest możliwość szybkiej zmiany tylnego koła, odpowiednią pozycję tarczy hamulcowej oraz większą sztywność tylnej części roweru.

  • Icon of CUBE technology Press Fit BB
      • Press Fit BB
      • Press Fit BB

        Łożyska suportu są bezpośrednio wprasowywane w otwory w ramie. To pozwala na zastosowanie szerszego suportu, co znacznie zwiększa sztywnośc dolnej rury. Każdy dodatkowy milimetr szerokości ramy w tym miejscu zauważalnie zwiększa jej sztywność.

  • Icon of CUBE technology Tapered Steerer
      • Tapered Steerer
      • Tapered Steerer

        Stożkowa rura sterowa jest sztywniejsza niż rura o tej samej średnicy na całej długości, co zapewnia uczucie większej kontroli nad rowerem w trudnym terenie. Minimalna elastyczność z przodu ramy oznacza najlepszą możliwą precyzję kierowania. Nawet widelce ze stożkowymi rurami stały się sztywniejsze.

  • Icon of CUBE technology Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface
      • Wet Paint Surface

        Na wypolerowane, szczotkowane aluminium i wszystkie ramy HPC nasze loga i grafiki są nakładane za pomocą wielu warstw mokrej farby. Używamy tej technologii głównie po to, aby zaoszczędzić nieco wagi.

  • Icon of CUBE technology Stealth Ready
      • Stealth Ready
      • Stealth Ready

        Technologia stealth-ready umożliwia zastosowanie zdalnie opuszczanej sztycy podsiodłowej z przewodami wewnątrz ramy. To rozwiązanie to majtersztyk.

Gdzie kupić

STEREO 150 C:62 SL 29

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ceny roweru, skontaktuj się z wybranym sprzedawcą, lub przejdź do naszego sklepu online

Szukaj sprzedawcy